23.11.2010. Autor: (zl)

ZATAMNJENA STAKLA

U današnje vrijeme sve se više susrećemo sa vozilima koja imaju zatamnjena stakla.

U današnje vrijeme sve se više susrećemo sa vozilima koja imaju zatamnjena stakla.

Ima li koristi od njih i iz kojeg razloga se postavljaju i jesu li ona tunirana...!?

Folije za stakla koriste se u većini slučajeva kao zaštita od štetnog UV zračenja te ih je kao takve moguće dobiti već i na serijskim automobilima.

Vozila sa zaštitnim folijama na staklima uvelike su sigurnija prilikom prometnih nesreća gdje se staklo u slučaju udara ne raspršuje već ostaje prilijepljeno na foliju koja ga drži, također sličan efekt se događa i u slučajevima krađa kada je potrebno mnogo više vremena za razbijanje stakla. Također u vrijeme ljeta sprečavaju štetne sunčeve zrake unutar vozila te održavaju temperaturu u vozilu za vrijeme zimskih ali i ljetnih mjeseci.

U svijetu tuninga tamna stakla postala su svojevrsni zaštitni znak za sve tunirane automobile, te se već gotovo svaki automobil sa zatamnjenim staklima smatra kao tuniran. Upravo u tom svijetu tuninga sigurna strana ovakve zaštite je na drugome mjestu te se koriste razne boje folija kojima se nastoji postići što bolji izgled vozila čime se i posjećuju razna style natjecanja.

U Hrvatskoj je prema pravilniku o tehičkim uvjetima vozila na cesti zabranjeno imati zatamnjena prednja bočna stakla u visini vozača kao i vjetrobransko staklo, te ukoliko Vas zaustavi policajac sa zatamnjenim prednjim bočnim staklima odnosno vjetrobranom može Vas poslati na izvanredni tehnički pregled zbog tehnički neispravnog vozila.

(zl)





Mazda


Gulf

Tembo