Zastava 750, licencna verzija Fiata 600, jedan je od kultnih automobila koji su motorizirali bivšu državu, no ‘za dlaku’ na njegovo je mjesto trebao doći Renault 4 CV…
Prije no što je 1954. sklopljen ugovor o sklapanju Fiatovih automobila u kragujevačkoj Zastavi, tadašnja je vojska izvršila test terenskih vozila, što je u tom trenutku bio prioritet.
Na tom je testu Fiatova Campagnola uvjerljivo pobijedila, Fiatovi modeli 1400 i Campagnola u dijelovima dopremani u Jugoslaviju, gdje su od njih sastavljani gotovi automobili.
No, tu su sudjelovali i ostali proizvođači kao što su: Austin, Rover, Renault, Delahaye, Alfa Romeo, Willys… Svi su oni proizvodili i osobne automobile, da nije odabran Fiat možda bi neki od njih motorizirao naše krajeve.
Najzanimljivije u cijeloj priči je što bi, da je u natječaju pobijedio Renault (bilo j izgledno do samog kraja), mjesto kultnog modela Zastava 750 (Fićo) imao Renault 4 CV.