Volkswagen reklamom prešao granicu dobrog ukusa, što im je ovo trebalo!?

Iz Wolfsburga su ubrzo stigle isprike na račun reklame, koja je izazvala brojne negativne reakcije javnosti…

Nekada je zbilja teško dokučiti neke od reklama. One bi trebale biti istovremeno, čim više informativnije, poučne, šaljive, ali nekada sve nije jednostavno spojiti u jedno.

Objava, točnije reklama koja se zavrtjela na društvenim mrežama, točnije Instagramu mnogi su ocijenili kao izričito rasističku.

‘Video je pogrešan i neukusan. Stidimo se zbog tog objavljivanja i ne možemo objasniti kako je do toga došlo’, priopćio je Volkswagen.

Inače, ovaj reklamni sadržaj demonstrira animaciju u stop-motion tehnici, s likom crnog čovjeka kojeg kroz spot vodi velika bijela ruka i na kraju ga ubaci u kuću ispred koje je parkiran novi Golf. Čudan način demonstracije tehnologije i novog automobila…

Da stvar bude gora po marketinški tim, slova koja se pojavljuju na kraj spota u jednom trenutku mogu se povezati s riječju – Neger, što u slobodnom žargonu možemo prevesti kao ‘Crnčuga‘.

Naravno, nije dugo trebalo da se jave i iz različitih udruga u Njemačkoj. Tako je glasnogovornik inicijative ‘Crni građani Njemačke’ Tahir Della izjavio kako je spot oličenje rasizma.

Volkswagen je u isprici također naveo da se u Wolfsburgu ni u jednom smislu ne žele kopati po ovako delikatnim temama. Povijest im također nije naklonjena…

Bilo kako bilo, nadamo se da će marketing ekipa Volkswagena izvući pouke iz ovoga i s malo više pameti i emocija ubuduće raditi nove promo materijale.

 


Komentari

loading...