Doktor

Volkswagen Golf 1.6 TDI iz 2013. vruć dugo vergla i teško pali

Volkswagen Golf 1.6 TDI je pouzdan, a problem je u senzoru temperature ili EGR ventilu, možda i u brizgaljkama, koje propuštaju gorivo... PITANJE ČITATELJA Volkswagen Golf...

EGR: kako ga očistiti od čađe? Kad se popravlja, a kad mijenja?

EGR ima problema s elektromagnetskim ventilom, koji često zapeče, pa ga treba rastavljati pažljivo, da se ne ošteti. U 75 posto slučajeva popravak je...

Renault Clio 1.5 dCi (2004.): zagrijan lošije vuče i guši se

Renault Clio 1.5 dCi prve generacije, sa 65 KS, imao je 'Ahilovu petu'' u visokotlačnoj pumpi common-rail sustava, koju proizvodi Delphi (bivši Lucas), koja...

Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark (2002.): čudan zvuk iz motora ili…

Teško je na osnovu malo informacija locirati uzrok loših zvukova modela Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark. Ako se zvuk javlja i u praznom...

Renault Clio 1.2 16V (2008.) loše radi na minimumu, pogotovo zagrijan

Renault Clio 1.2 16V, stariji, može imati problema s tlakom goriva, odnosno dotrajalom električnom pumpom. Kad se uključi kontakt, tlak treba biti 3,5 bara,...

Ulje u kompenzacijskoj posudi rashladne tekućine? Nije dobro, ovo su mogući uzroci:

Pojava ulja u ekspanzijskoj posudi znak je oštećenja brtvila glave ili same glave motora. Kvar treba otkloniti odmah, jer može doći do uništenja motora… Uzrok...

Volkswagen Golf 1.9 TDI iz 2007.: zašto pucaju klipnjače motora?

Volkswagen Golf 1.9 TDI ima pouzdan i izdržljiv turbodizelski motor, posebice osnovni s 90 KS, pa nije riječ o tehničkoj greški nego o izdvojenim...

Volkswagen Golf 1.6 TDI (2014.): je li isplativiji sa 105 ili 90 KS?

Volkswagen Golf 1.6 TDI snage 90 KS ima turbodizelski motor prigušenu verziju 1.6 TDI sa 105 KS, s vršnim tlakom prednabijanja sniženim s 1,3...

Škoda Octavia 1.6 TDI troši 15 posto više nego što pokazuje putno računalo

Podatak o potrošnji koju pokazuje displej dobiva se posredno, temeljem vremena otvorenosti brizgaljki, broju okretaja motora, brzini vožnje i tlaku prednabijanja te može odstupati...

Fiat Bravo 1.6 16V (2001.): motor se pregrijava, gubi se rashladna tekućina…

Fiat Bravo ima osjetljiv termostat, koji je možda primarni uzrok problema, a gubljenje rashladne tekućine može uništiti motor, pa je preporučljivo izmijeniti hladnjak, crijeva...

Manšete: ako ih ne izmijenite nakon pucanja, stradat će skupi homokinetički zglob

Manšete prednjih homokinetičkih zglobova zadržavaju mazivo i sprečavaju prodor nečistoća i vlage u osjetljivi mehanizam zgloba... Pregled je jednostavan - treba sa samo duboko nakloniti...

Citroën C5 2.0 HDI (2004.) ostaje bez daha od 2000 do 2500/min

Problem je u premaloj količini goriva u navedenom području brzine vrtnje motora, a uzrok je u zagušenju u brizgaljkama goriva i/ili filtru goriva. Manja...

Renault Clio 1.5 dCi iz 2012. trese kod dodavanja gasa, problem je u gorivnom...

Problem je vjerojatno u nečistoćama koje su se nakupile u spremniku goriva i filtru te vam savjetujemo da najprije izmijenite filtar goriva i očistite...

Je li pri kočenju motorom potrošnja goriva nula?

Kod dizelskog motora, kad se otpusti papučica gasa, potrošnja goriva pada na nulu, ali ne i kod benzinskog, koji tada zadržava minimalnu potrošnju. Evo...

Može li se automobil s klima uređajem lakše zapaliti?

Klimatizacijski uređaj ne povećava rizik samozapaljenja automobila, koje se događa rijetko, uglavnom nakon sudara i više kod automobila s benzinskim motorom... Uzrok je u lošem...

Audi A3 1.6 TDI (2016.): istrošeni diskovi ne priznaju se kao garancijski trošak

Disk pločice, diskovi, spojka i gume su potrošni dijelovi te se to ne može riješiti u sklopu jamstvenih prava. Naime, to isključivo ovisi o...

Volkswagen Passat 1.9 TDI ili Opel Vectra 1.9 CDTI, 2007. – 2009.?

Volkswagen Passat 1.9 TDI ili Opel Vectra 1.9 CDTI? U oba se slučaja radi o limuzinama srednje klase solidne, visoke kvalitete. Dakle, izaberite primjerak...

Peugeot 307 2.0 HDi (2004.): trese u leru, problem je u dotrajalosti i ubrizgavanju

Problem je u neravnomjernom tlaku goriva u zajedničkom vodu, odnosno brizgaljkama, što je posljedica nepravilnosti u ventilu za podešavanje tlaka DRV (kratica od Druckregelventil)...

Lož ulje u Volkswagen Golf 1.9 SDI? Naravno, ne!

Lož ulje ne smijete koristiti u dizelskim motoru (Volkswagen Golf 1.9 SDI), jer je to zabranjeno (porezni prekršaj), a usto je neodgovarajućih svojstava i...

DPF, filtar čađe, odgovori na najčešća pitanja

Svakih 800 do 1200 km treba provesti postupak regeneracije filtra čađe (DPF) u malo brže vožnje, tijekom regeneracije u filtar se dozirano ubrizgava mala...