Premda mnogoljudna i velika, Turska nikada nije uspjela razviti vlastite automobilske brendove, prepoznatljive i drugdje. Najznačajniji od lokalnih brendova bio je Anadol…
Anadol je bio naziv automobila koje je proizvodila istanbulska korporacija Otosan Otomobil Sanayii. Najpoznatiji je prvi model A1, konstruiran u britanskoj tvrtki Reliant, uz dizajn Toma Karena.
Kao i svi kasniji modeli, imao je konvencionalnu koncepciju motor sprijeda, pogon straga, uz karoseriju od stakloplastike. Limuzina A2 iz 1970. prvi je svjetski serijski automobil od stakloplastike s četiri vrata.
1971. je predstavljen pick-up P2, koji će biti najdugovječniji model tvrtke, a 1973. stigli su sportski coupe STC-16 i karavan SV-1600. Kasnije su komercijalizirani još buggy Böcek i limuzina A8, dok je nekoliko zanimljivih koncepata, ček i onih s Wankel, ostalo nerealizirano.
Zanimljivost je da je na bazi odbačenog Gandinijevog koncepta novog Anadola nastao uspješni dizajn modela Citroën BX.