Arab, engleska tvrtka iz Letchwortha, od 1926. do 1928. proizvodila je sportske automobile visokih performansi…
Konstruirao ih je Reid Railton, jedan od najvećih konstruktora automobila na Otoku svoga doba, u suradnji s J. G. Parry-Thomasom, konstruktorom i probnim vozačem Leylanda. Koristio je dvolitreni motor, zanimljive izvedbe, s bregastim vratilom u glavi i ventilima pokretanim lisnatim oprugama (!), a među prvima je koristio i električnu pumpu goriva.
Straga je imao torzijski ovjes, a koristio je i 4-stupanjski mjenjač Moss. Postizao je 150 km/h, što je za to doba bila ultra visoka brzina, a 1927. je napravljena kompresorska verzija, koja je jurila čak 170 km/h. Pred modelima Arab bila je obećavajuća sportska i tržišna budućnost, ali je sve prekinula tragična smrt Parry-Thomasa, u ožujku 1927.
Poginuo je u pokušaju da u bolidu Babs, kojeg je konstruirao Reid Railton, obori svjetski rekord na zemlji. Bez njega se sljedeće godine gasi proizvodnja automobila Arab. Na svijetu postoje još dva dobro očuvana primjerka.