Autocars, plastični modeli s britanskom mehanikom iz nove židovske države…
Nakon uspostave Izraela počela je ubrzana industrijalizacija nove države, a logičan dio tog procesa bio je i razvoj automobilske proizvodnje. U radionici Vladislava Schnellera u Haifi 1952. je počelo sklapanje trokolica po licenci britanske marke Reliant.
Ulaskom poduzetnog Yitzhaka Shubinskog u partnerstvo apetiti su postali veći i krenulo se u razvoj originalnog, izraelskog automobila. Zbog nedovoljne razvijenosti metalurgije odlučili su se za karoserije od stakloplastike i drveni okvir kao spoj s metalnom šasijom.
Tvrtka je 1957. dobila ime Autocars, a već sljedeće godine predstavljen je prvi model Sussita, napravljen u suradnji s tvrtkom Reliant, koji će i kasnije ostati glavni tehnološki partner. Sussita nije bila osobito dobar automobil, no ipak je uspijevala naći kupce u domovini.
Već 1960. predstavljen je sportski model Sabra, koji je prodavan i na svjetskom tržištu, ponegdje pod značkom britanskog partnera. Uslijedili su modeli Carmel i Gilboa, bankrot i promjena vlasnika 1971., obnova proizvodnje i konačno zatvaranje proizvodnje 1981.