Otprilike istodobno kad su kreirani poznatiji Lexus, Infiniti i Acura, i Mazda je pokušala diverzificirati ponudu osnivanjem čak tri nova brenda: Autozam, Eunos i ɛ̃fini…
No za razliku od konkurenata, oni su ih ponudili samo na japanskom tržištu, u osvit velike recesije koja im je dokrajčila izglede za uspjeh. Autozam je bio najjeftiniji od tih brendova, uglavnom je bila riječ o rebrendiranim modelima Suzuki gradske kei klase s drugim oznakama, no nudili su i nekoliko modela izvorno marke Lancia.
Po ukidanju zasebne marke dio će modela Mazda nositi kraticu AZ, koju je imao i najpoznatiji model podružnice, Autozam AZ-1 (1992. – 1995.). Minijaturni coupe sa središnjim motorom, stražnjim pogonom i vratima na podizanje zapravo je razvio Suzuki, no samo je 531 primjerak prodao kao Suzuki Cara.
Mazdin podbrend bio je uspješniji, Autozam AZ-1 imao je nakladu od 4392 prodana primjerka, no niti blizu poznatijim konkurentima Honda Beat i Suzuki Cappuccino. Danas Autozam AZ-1 ima kultni status, a neki su primjerci našli put i do Europe.