Bandini, uspješni trkači iz jadranskog zaleđa, specijaliziranih za mala sportska vozila s DOHC motorima, za američku klasu SCCA i talijansku Mille Miglia…
Ilario Bandini (1911. – 1992.) u rodnom je gradu Forli 1946. počeo raditi sportske automobile. Prvi je model imao strukturu od čeličnih cijevi, oplatu od aluminijskog lima i frizirani motor modela Fiat 1100. Specijalizirao se za mala sportska vozila s DOHC motorima, za američku klasu SCCA i talijansku Mille Miglia.
Od 1954. nastupa u Formuli 3, među prvima s četiri disk kočnice, a model GT u utrci Daytona i 12 sati Sebringa. Uspjesi u Americi, uključujući i dvije SCCA titule 1955. i 1957. učinili su ga jednim od najpoznatijih tzv. “etceterinija”, malih talijanskih proizvođača sportskih automobila.
Nakon što je Bandini umro, tvrtka je ugašena, a obitelj je uspjela zadržati radionicu i pretvoriti je u muzej, u kojem je izložen i dio od 46 ukupno poznatih preživjelih automobila.