Pobjede na utrkama vrhunci su životnog puta uspješnih vozača. Robert Marcel Charles Benoist, rođen 18. ožujka 1895. 45 km jugozapadno od Pariza, je poseban…
… jer su automobilske utrke za njega bile trenuci opuštanja između pravih opasnosti tijekom ratnih vremena i operacija. Početku I. svjetskog rata unovačen je u pješaštvo, no do njegovog se kraja prometnuo u borbenog pilota u novoj vojnoj grani, avijaciji, a potom i u instruktora letenja za nove pilote.
U civilu zaposlio se kao testni vozač kod proizvođača automobila De Marçay, odakle je prešao u tvrtku Salmson, počevši nastupati i pobjeđivati na utrkama. Privukao je pažnju jednog od vodećih proizvođača trkaćih automobila 1920-ih, Delage.
Za poziv odužio se nizom pobjeda. Tijekom 1927. je osvojio VN Francuske, VN Španjolske, VN Italije i VN Velike Britanije, donijevši titulu za Delage, a sebi ugled jednog od najboljih vozača utrka na svijetu.
Nakon što se Delage povukao s utrka, posvetio se vođenju jedne pariške radionice za automobile, rijetko vozeći utrke sve do 1934., kad ga je Bugatti pozvao da se priključi momčadi i postane čelnik trkaćeg odjela.
Posebno se posvetio programu nastupa na kultnoj utrci Le Mans, gdje je 1937., a partner mu je bio slavni Jean-Pierre Wimille, tvrtki iz Molsheima napokon donio tu dugo sanjanu pobjedu. S početkom rata prošao je obuku britanskih specijalnih snaga, s prijateljima iz svijeta utrka Wimilleom i Grover-Williamsom.
Djelovao je u raznim akcijama Pokreta otpora sve do 1943., kad je uhićen u Parizu. Uspio je iskočiti iz Gestapo automobila i pobjeći. No u ljeto sljedeće godine, nakon još nekoliko akcija, ponovo je uhićen te sproveden u koncentracijski logor Buchenwald, gdje je 11. rujna 1944. pogubljen.