BMC (British Motor Corporation), nastala 1952. spajanjem tvrtki Morris i Austin, priča je o propasti engleske autoindustrije
Morris je prethodno već preuzeo slavne marke – MG, Wolseley i Riley. Austin je u svoje okrilje preuzeo Healey i Vanden Plas. Koncernu se 1966. priključuje i Jaguar s ranije preuzetom britanskom markom Daimler te nastaje BMH (British Motor Holding), a 1968. u koncern ulazi i Leyland, koji je ranije progutao Standard, Triumph, Rover i Alvis te nastaje BLMC (British Leyland Motor Corporation).
Najuspješniji model, nastao ‘pod kapom’ BMC-a, bio je legendarni Mini Morris iz 1959. Nevjerojatan niz pogrešnih poslovnih odluka i promašenih modela u kombinaciji sa stalnim ratom sa sindikatima, čestim štrajkovima i katastrofalno lošom kontrolom kvalitete u 1960-ih i 1970-ih je bacio na koljena nekad najmoćniju europsku automobilsku silu.
Osamdesetih sve je bankrotiralo – teško je zapravo odrediti precizan datum, zbog čestih preimenovanja i povampirenja, odlučili smo se za 1986., kad je korporacija preimenovana u Rover Group. Danas su ostale samo uspomene, novi Mini, kojeg danas proizvodi BMW i MG u kineskom vlasništvu.