Carl F. W. Borgward (1890. – 1963.) jedan je od poznatijih tajkuna njemačke automobilske industrije. Od 1929. do 1961. Borgwardove su tvrtke proizvele više od milijun automobila
Prije II svjetskog rata najznačajnija je marka bila Hansa, a od 1939. počelo je postepeno preimenovanje u Borgward. Goliath je bio zadužen za male dostavne trokolice, a Lloyd za bazične automobile za manje imućne kupce. Najpopularniji model Borgwarda, Isabella iz 1954., zauzimao je tržišno mjesto između marki Ford i Opel te skupog brenda Mercedes-Benz, po mjeri za sve bogatije Nijemce.
Amerikanizirani coupe zvao se Isabella TS i nudio 75 KS, petnaest više od limuzine. Danas je ovo jedna od iznimno popularnih ikona među njemačkim oldtajmerima 50-ih. Zračni ovjes, po prvi puta predstavljen na nekom njemačkom automobilu bio je inovacija na zanimljivom, ali nepouzdanom modelu P100 iz 1959.
Sljedeće je godine nakon članka u Der Spiegelu o navodno neracionalnom poslovanju tvrtke izbio skandal, banke su povukle kredite, gazda smijenjen, a nova prinudna uprava, na čijem je čelu bio Johannes Semler iz nadzornog odbora tvrtke BMW, najvećeg tržišnog konkurenta, na brzinu je likvidirala tvrtku 1961.
Teoretičari zavjere smatraju da je Semler namjerno upropastio korporaciju, čemu ide u prilog i podatak da je nakon što su isplaćeni svi vjerovnici na računu ostalo još 4,5 milijuna maraka. No nema sumnje da je tvrdoglavost gazde bila jedan od razloga propasti petog najvećeg njemačkog proizvođača automobila. Od preuzimanja tvrtke Hansa 1929. Carl F. Borgward je autokratski vodio sve svoje tvrtke, bez racionalne financijske politike.
Priča ipak nije posve završena 1961., od 1967. do 1970. proizvodnja Borgwardovih modela nastavljena je u Meksiku, a Isabella je sklapana i u Argentini. Unuk osnivača izvorne tvrtke Christian Borgward upravo je 2015. predstavio prvi novi model nakon više od pola stoljeća, kojim je oživio ime Borgward, u Kini, a planira se i u Europi.