NASTAVAK USPJEŠNE SURADNJE

Audi i FC Bayern München u budućnost zajedno, nogometaši dobivaju električni e-tron!

Bavarski divovi nastavljaju vožnju, suradnja koja je počela još 2002., trajat će sigurno do do 2029., a ovo su planovi…

Audi je ekskluzivni automobilski partner nogometnog giganta FC Bayern. Sljedeće će

desetljeće biti usmjereno na stratešku suradnju u područjima inovativnog marketinga i elektrifikacije. Kao jasna referenca na ovu obvezu, 2020. svi licencirani igrači najuspješnijeg njemačkog kluba dobit će potpuno električni Audi e-tron.

Hildegard Wortmann i legendarni vratar Bayern Munchena Oliver Khan, danas u upravi kluba

Uz to, Audi je dioničar FC Bayern München AG od 2011.. Zajednički događaji i inicijative dovele su i do poznatog Audi kupa, koji se 2019. godine održao šesti put na velebnoj Allianz Areni, gdje okuplja u pripremnoj fazi kremu klupskog nogometa.

Karl-Heinz Rummenigge, izvršni direktor FC Bayern München rekao je: ‘Veoma sam sretan zbog uranjenog dogovora oko nastavka partnerstva s Audijem. Za FC Bayern ovaj je sporazum važan strateški korak u budućnost. FC Bayern i Audi surađuju već više od jednog i pol desetljeća na način koji je pouzdan, ozbiljan i koristan za obje marke.’

Iz Audijeva tabora također se osjetilo zadovoljstvo. ‘FC Bayern München savršeno se uklapa u novi Audijev strateški smjer’, rekla je pred okupljenima Hildegard Wortmann, članica uprave Audi AG za marketing i prodaju. Dvije jake marke poznate su po premium iskustvima širom svijeta. ‘Želimo biti bliski s našim obožavateljima, kupcima i potencijalnim kupcima. Kao ekskluzivni automobilski partner FC Bayern München, imamo priliku predstaviti električnu mobilnost i povezanost te ih pretvoriti u opipljiva iskustva.’

Hildegard Wortmann i Karl-Heinz Rummenigge (čelnik Bayern Munchena)

Alexander Seitz, član uprave Audi AG za financije, Kinu i pravne poslove: ‘Naša suradnja sa FC Bayern kao jednim od najboljih svjetskih klubova s 650 milijuna obožavatelja širom svijeta i 135 milijuna navijača upravo u Kini, otvara nove, zajedničke marketinške mogućnosti. Posebno tu mislimo na Kinu, najvažnije tržište rasta za Audi.”

Nijemci opet strateški odmjereni…

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin