TREĆA GENERACIJA RUMUNJSKOG HITA

Dacia Sandero (2021.): 10 razloga zašto će biti hit B-segmenta

Dacia Sandero treće generacije očekuje se krajem godine, kao novi tržišni hit. Volkswagen Golf 8? Dizajnerski promašen, preskup, a i štedjelo se na izvedbi. Škoda Octavia 4? Izvrsna, pogođena, ali, na žalost preskupa…

U prvi plan dolazi Dacia Sandero 3, solidan i funkcionalan rumunjski novitet, napravljen po tehnologiji Renault (100-postotni vlasnik Dacije) iz ovih 10 razloga:

1. Još uvijek aktualni Dacia Sandero druge generacije dostupan je već od 74.900 kn (1.0 Sce 75), a posebno je zanimljiva verzija Dacia Sandero 1.0 Tce 100 ECO-G, s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom za 79.900 kn. To je, nesumnjivo, trenutačno najisplativiji novi automobil.

2. I drugi modeli Dacia su vrlo povoljni, posebice SUV Dacia Duster, dostupan već od 99.900 kn. Zbog toga je posljednjih godina Dacia Sandero europski bestseller među privatnim kupcima. Od 2004. prodano je 2,1 milijuna modela Dacia Sandero, od toga 1,3 milijuna modela Dacia Sandero Stepway.

3. Prvi Dacia Sandero proizvodio se od 2007. do 2012., drugi je predstavljen 2012., redizajniran 2016., koji je dobio vrlo dobre recenzije na našim testovima, u benzinskoj i dizelskoj verziji. Danas je (virtualno, naravno!) predstavljen model treće generacije, tehnološki blizanac modela Renault Clio pete generacije, koji je krenuo uvjerljivo:

4. I dosad je Dacia Sandero gabaritima (406 x 173 x 152 cm), međuosnim razmakom od 259 cm, a i prtljažnikom od 320 litara bio na bio na gornjoj granici niže klase (B-segmenta). Novi će dužinom povećanom na 409 cm i širinom od 175 cm te prtljažnikom od 330 litara zakoračiti u kompaktnu klasu, što će mu biti dodatni adut.

5. Stvara se na novoj platformi CMF-B (Common Modular Family za B segment) koja je uspješno uvedena u Renault Clio V te je, ne samo osvojila pet zvjezdica, nego je briljirala na Euro NCAP testu. Zbog toga bi i novi Dacia Sandero, nakon što je prvi osvojio tri zvjezdice, a drugi četiri, mogao konačno dobiti pet zvjezdica za sigurnost po Euro NCAP testu.

6. Sandero stiže samo s benzinskim motorima. U ponudi će tako biti SCe 65, TCe 90 i TCe 100 izvedba. Svi u 3-cilindarskoj turbo verziji s 999 ccm. Proslavljeni turbodizelaš 1.5 dCi, premda se očekivao, precrtan je u posljednjoj fazi razvoja. Razlozi (formalna) ekologija i skupa izvedba. 

7. Novi će Dacia Sandero biti ponovno dostupan u LPG izvedbi i to u TCe 100 ECO-G, s napajanjem ukapljenim naftnim plinom. To će biti dobra alternativa ugašenoj dizelskoj verziji….

8. U dizajnu, pogotovo prednjoj maski, uočava se snažan utjecaj novog Dustera. Po dosadašnjoj tradiciji dobit će crossoversku verziju Stepway, limuzinsku verziju Dacia Logan, karavansku Logan MCV, a kalkulira se, po prvi put, i sa sportskom R.S. s 200 KS! No, o tom’, potom… Također, pogled na unutrašnjost otkriva podizanje kvalitete i značajan napredak u odnosu na prethodnika.

9. Novi model Dacia Sandero smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova do 10 posto zahvaljujući utjecaju čvršće, a lakše strukture karoserije, unaprijeđenih motora, posebice verzija s tvorničkom plinskom instalacijom ECO-G, a novost je i automatski kontinuirani mjenjač CVT, koji povećava komfor i sigurnost vožnje, a istodobno smanjuje potrošnji goriva.

10. Potpuno novi Dacia Sandero treće generacije na našem se tržištu očekuje u studenom 2020., a cijena će startati s oko 85.000 kn. Računajući znatno bogatiju ponudu i napredniju tehnologiju (koja donosi benefite u ekologiji, sigurnosti i dinamici vožnje) kupci će dobivati više za uložen novac te će Dacia Sandero 3 biti europski ‘broj 1’ po omjeru uloženo/dobiveno.

ZAKLJUČAK
Dacia Sandero treće generacija, povećana izvedenica modela Renault Clio V, ulazi u kompaktnu klasu, s benzincima od 1.0 SCe/75 KS 1.0 TCe/100 KS i 1.3 TCe/116 KS i dizelašem 1.5 dCi/75 i 95 KS…

Dacia, otkad je 1999. došla ‘pod kapu’ Renaulta, niže uspjeh za uspjehom. Zbog toga se s velikim zanimanjem očekuje Dacia Sandero treće generacije, od kojeg se očekuje dodatni iskorak.

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo