Ekskluzivno: Prvi smo testirali Volkswagen Golf 8, opširnije večeras…

Isti, a malo bolji, ni više, ni manje, zaključak je s testa trenutačno najskuplje verzije Volkswagen Golf 2.0 TDI Style DSG 7, hladna, racionalna (nažalost i pomalo skupa, uh…) perfekcija

Osjećaj je kao za volanom Passata B7, novi je Golf čvrst, precizan, ‘školski’ ergonomičan i da nema digitalnog kokpita, rekli bismo pomalo klasičan. Kad smo, na Jankomiru na traci za ubrzavanje u pravcu Bregane, nagazili gas (a bilo je sunce, temperatura +12 Celzijevih stupnjeva), DCG 7 je pri 30 km/h iz drugog šaltao u prvi stupanj, prednji su kotači iscrpili mogućnost prianjanja, proklizali i uključila se kontrola proklizavanja…

Novi 2.0 TDI (tko još spominje Dieselgate?!)je žestoko ‘zagrizao’. Dobarrr, rekli smo, a Golf, kao Golf, malo bolji od sedmice. Isti, a malo bolji, ali malo je kalo komforniji. Sve je zbilja 5, pročitat ćete večeras, osim (to je naš subjektivan stav), dizajna. S ovim neobičnim dizajnom Golf će se morati nositi još četiri godine.

To je jedna od dvije moguće mane ‘Osmice’, koja u svemu ostalome zaslužuje hvalospjeve. Druga je mana cijena. Ovo što vidite stoji 268.000 kuna, bez doplata 235.013. Jest Golf, jest vrijedi…, ali, nije malo. Preciznije, bez obzira na sve vrline, cijena je, uh…

Ostatak su (hladni) hvalospjevi s današnjeg podnevnog testa, razmjerno kratkog, ali oštrog. Volkswagen Golf nas nije iznenadio i čini nam se da su u Wolfsburgu namjerno ‘skrojili’ dizajn o kojem se može polemizirati.

O ostalome bitnome? Tko Golfu Osmici pronađe realnu manu, redakcija Autoportal.hr plaća večeru. Večeras opširnije…

Autoportal No.1

 


Komentari

loading...