Volkswagen Caddy četvrte generacije, napuhani Golf 8, novi gazda među kompaktnim dostavnjacima

Radnički model, popularan i među obiteljima ostaje vjeran svojim glavnim odlikama – iskoristivosti i pouzdanosti…

Peta generacija Caddyja bit će potpuno drugačija, a ipak ispunjava sve poznate zahtjeve. Novi Caddy iz sektora Volkswagen gospodarskih vozila bit će potpuno novi automobil. Nijedan vijak nije ostao isti.

Funkcionalnost i radne odlike krasit će i nadolazeći Caddy. Poznat kao iznimno prostrano vozilo s dva međuosovinska izbora, i dalje ispunjava sve tradicionalne želje za dalekosežnim mogućnostima prijevoza i visokom razinom slobode u svakodnevnoj rutini prijevoza, pružatelja usluga i obitelji.

Kad neki model, u 21. stoljeću na tržištu izdrži 17 godina, ne treba bolja potvrda njegove kvalitete. Riječ je o Volkswagen Polu treće generacije, koji je predstavljen 2003., na bazi Golfa 5 i prvog kompaktnog monovolumna Tourana. Još uvijek se proizvodi u gospodarskoj i putničkoj izvedbi, u standardnoj, kratkoj 4405 mm i dugoj 4875 mm.

Dobro se podsjetiti, prvi je Caddy predstavljen 1979., na bazi Golfa I, a ‘život’ je počeo u sarajevskoj tvornici TAS (usto u SAD-u i Južnoj Africi). Zanimljivo, Caddy druge generacije, predstavljen 1995. bio je napravljen na bazi Volkswagen Pola. Proizvodila se i španjolska verzija Seat Inca.

Na salonu u Ženevi, od 5. do 15. ožujka 2020. Bit će to prvi Caddy napravljen na zajedničkoj modularnoj MQB, a izvedba i motorizacija bit će preuzeti od Volkswagen Golfa 8.

Njegova prednja LED svjetla prate linije vozila. Između ostalog, skice novog Caddyja također već jasno ukazuju na okomito postavljena, tanka svjetla straga.

Zadržana su obilježja kojim je Caddy uvijek privlačio kupce. Ukratko: 100% novo, 100% Caddy. Ako ništa, već znamo promo slogan za Caddy.

 


Komentari

loading...