Salon automobila u Belgiji otvorio je vrata 9. siječnja, Opel je to iskoristio za otkrivanje velike uzdanice…
Salonu automobila u Bruxellesu, prilično je popularan, iako nije razvikan poput Frankfurta, Pariza i najpopularnijeg, onog u Ženevi. Opel je priredbu u Belgiji uveličao s osvježenom Insignijom. Osim Grand Sport limuzine, GSi izdanje dobila je i Sports Tourer izvedba.
Sportska izvedba GSi u novu godinu ulazi s novim 2.0 litarskim turbo benzincem od 169 kW (230 KS) i novim devet-stupanjskim automatskim mjenjačem, te ovjesom FlexRide, ali i pogonom na sva četiri kotača.
Po pitanju vanjskih promjena, one nisu velike, ali su primjetne. U oko prvo upadaju novi prilagodljivi IntelliLux LED Pixel svjetla. Sada ima ukupno 168 LED elemenata – 84 po svakom faru!
Insignia GSi standardno dolazi s mehatroničkim ovjesom FlexRide koji prilagođava amortizere i upravljanje u djeliću sekunde. Vozač može birati između načina vožnje Standard”, Tour”, Sport, te isključivo za GSi izvedbe – “Competition”.
S novom Insignijom, Opel je poboljšao ponudu za kupca, a tu se najbolje vidi umješanost PSA grupacije. Osvježena Insignia u početnim izvedbama dolazi uz 1.4-litreni benzinski motor od 107kW (145 KS) i 1.5-litarskim dizelašem od 90kW (122 KS).
Trocilindrične jedinice do 50 kilograma su lakše od svojih prethodnika u prethodnom modelu, a koriste se i u novoj Astri. Iznad njih u Insignii dolaze 2.0-litreni četverocilindrični dizel (kasnije ove godine) i 2,0 benzinac sa 147 kW (200 KS), te 169 kW (230 KS) u slučaju GSi varijante. Benzinski sklop od 2,0 litre ujedno su i prvi Opelovi motori s opcijom deaktiviranja cilindra. Ako vozaču nije potrebna velika snaga, varijabilno upravljanje bregastog vratila deaktivira dva cilindra i na taj način značajno smanjuje potrošnju goriva.
Očekivano, Opel Insignia dolazi uz brojne sustave pomoći i bogatog infotainment sistema. Nova digitalna kamera za vožnju unazad olakšava manevriranje.
Dodatni sustavi pomoći uključuju upozorenje o sudaru naprijed s automatskim kočenjem u slučaju nužde i zaštitom pješaka, pomoć pri održavanju trake, upozorenje o mrtvom kutu, prilagodljivi tempomat s kočenjem u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova, naprednu pomoć u parkiranju.
Portfelj sustava za zabavub koji su kompatibilni s Apple CarPlay i Android Auto proteže se od multimedijskog radija i multimedije Navi i Navi Pro.
Kompatibilni pametni telefoni mogu se puniti bežično. Kad se instalira e-poziv, hitni se poziv automatski šalje ako se aktiviraju zatezači sigurnosnih pojaseva ili zračni jastuci.
Nema sumnje, Insignia će sigurno opet osvojiti srca brojnih kupaca i tvrtki…
foto: OPEL