Renault predstavio temeljito osvježeni Megane, od sada dostupan kao E-TECH plug-in hibrid

Dobar redizajn, izvana suptilno dorađen, iznutra temeljito dorađen. Najveća novost ipak je hibridna inačica…

Otkako je prvi Renault Mégane predstavljen 1995., širom svijeta je prodano sedam milijuna francuskog modela tijekom četiri različite generacije.

Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomično sučelje ovog sustava još je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.

Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.

Novi Mégane još je uglađeniji i profinjeniji, osobito zahvaljujući novim LED svjetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji. Dinamične linije kojima Mégane duguje svoj uspjeh još su više naglašene u novom modelu.

Novi MEGANE E-TECH Plug-in: punjivi hibridni motor za jedinstveno iskustvo vožnje

Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.

Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.

Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h. Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP*) i 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.

Novi Mégane E-TECH Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi Mégane E-TECH Plug-in nudi značajne prednosti hibridne tehnologije E-TECH: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva.

Novi MÉGANE R.S. Line, novi dizajnerski potpis i opcija više za ljubitelje sportskog štiha
Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line.

Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.

Novi MÉGANE R.S.: mjerilo sportskog karaktera
Inačice Méganea R.S. postale su mjerilo u segmentu sportskih kompakata, naročito R.S. TROPHY-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring.
Novi Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice TROPHY. Ovaj motor, proizašao iz suradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Povećan mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Povećanje snage donijelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim okretajima, dok okretni moment – jedan od najboljih u klasi – pruža sasvim novi užitak u vožnji.

Renault Sport šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.

Novi MÉGANE R.S. TROPHY: za još sportskiji dojam
Simbol iznimnih performansi, novi Mégane R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen® koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 %) i opruge ovjesa (za 30 %), kao i 10 % kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.

Foto: Renault


Komentari

loading...