Klasicni

Jaguar E-Type: 50 godina kultnog britanskog coupea/roadstera

Jedan od najpoznatijih i najuspješnijih sportskih automobila u povijesti i danas izaziva uzdahe...

75-godišnjica predstavljanja Mercedes-Benza 260 D

Prvi serijski automobil s dizelskim motorom pokretao se robusnim 4-cilindrašem obujma 2545 ccm i snage 45 KS mogao je potegnuti 95 km/h

Hillman Imp: Odgovor Miniju, propao po formuli Alfasuda

Sjajan mali auto, s pogonom i motorom straga ali po političkoj odluci loše i nemušto sklapan u kraju bez kvalificirane radne snage

PEUGEOT 504, GALSKI LAV OSVOJIO CRNI KONTINENT

Pinifarinin dizajn, francuskI komfor i njemačka solidnost, zapravo neuništivost...

Audi 100 vratio je četiri spojena kruga u elitu

Ušao je u ring s etabliranim premium modelima Mercedes-Benz 200 i BMW 2000, začetnik slavne serije premium limuzina iz Ingolstadta koje su 1994. dobile oznaku A6...

Tatra T87 - aerodinamičko istočnoeuropsko 'čudo'

Bila je sportski brza i pogibeljno nestabilna aerodinamična limuzina, ponos čehoslovačke autoindustrije, a danas je skupa i tražena roba na tržištu ekskluzivnih oldtimera

Mercedes-Benz 300 SL Roadster, kultni cabrio za sva vremena

Uzbudljiva verzija još uzbudljivijeg 300 SL Gullwinga, skrojena po želji Amerikanaca, 'kabriolet snova' mogao je potegnuti 243 km/h i stotku uhvatiti za 8,8 s, bio je bez izravne konkurencije

50. rođendan: Renault 4 (1961. - 1992.), 'Mali div' za sva vremena

Simpatičan kombi niže klase bio je inovativan izvedbom, svestranošću i neočekivano velikim mogućnostima, obilježio je automobilsku povijest na europskim i našim prostorima i, ako niste znali, prvi je uveo zatvoreni, stlačeni rashladni sustav motora. Startao je sa 747 ccm i 24 KS, a završio s 1108 ccm i 34 KS

BMW GRUPA SLAVI 50 GODINA OD USPJEŠNOG NOVOG POČETKA

Davne 1960. godine BMW je odbio ponudu Daimler-Benza i hrabro krenuo u restuktuiranje i osigurao budućnost