Klasicni

PROPETI KONJIĆ: NISU SVI KLASIČNI FERRARIJI IMALI MOTORE V12

Veličina uistinu nije važna: 4-cilindarski 500 Mondial najbolji je dokaz.

Hillman Imp: Odgovor Miniju, propao po formuli Alfasuda

Sjajan mali auto, s pogonom i motorom straga ali po političkoj odluci loše i nemušto sklapan u kraju bez kvalificirane radne snage

100 GODINA ROLLS-ROYCEOVE STATUE SPIRIT OF ECSTASY

Najslavnija figura na maski kultnih luksuznih automobila

VEGETARIJANSKI NADOMJESTAK ZA AUTOMOBILSKI LIM

Henry Ford je 1941. predstavio auto s karoserijom od soje i najavio da će ubrzo svi biti takvi

PEUGEOT 504, GALSKI LAV OSVOJIO CRNI KONTINENT

Pinifarinin dizajn, francuskI komfor i njemačka solidnost, zapravo neuništivost...

AUDI 100 VRATIO JE ČETIRI SPOJENA KRUGA U ELITU

Ušao je u ring s Mercedesom 200 i BMW-om 2000

Tatra T87 - aerodinamičko istočnoeuropsko 'čudo'

Bila je sportski brza i pogibeljno nestabilna aerodinamična limuzina, ponos čehoslovačke autoindustrije, a danas je skupa i tražena roba na tržištu ekskluzivnih oldtimera

Mercedes-Benz 300 SL Roadster, kultni cabrio za sva vremena

Uzbudljiva verzija još uzbudljivijeg 300 SL Gullwinga, skrojena po želji Amerikanaca, 'kabriolet snova' mogao je potegnuti 243 km/h i stotku uhvatiti za 8,8 s, bio je bez izravne konkurencije

LANCIA BETA - U SREDIŠTU NAJVEĆEG SKANDALA S HRĐOM

Nazivali su ih talijanskim Mercedesima, a kvaliteta je bila vrhunska. Onda je došla Beta...

50. rođendan: Renault 4 (1961. - 1992.), 'Mali div' za sva vremena

Simpatičan kombi niže klase bio je inovativan izvedbom, svestranošću i neočekivano velikim mogućnostima, obilježio je automobilsku povijest na europskim i našim prostorima i, ako niste znali, prvi je uveo zatvoreni, stlačeni rashladni sustav motora. Startao je sa 747 ccm i 24 KS, a završio s 1108 ccm i 34 KS

BMW GRUPA SLAVI 50 GODINA OD USPJEŠNOG NOVOG POČETKA

Davne 1960. godine BMW je odbio ponudu Daimler-Benza i hrabro krenuo u restuktuiranje i osigurao budućnost