Audi A3 Sportback, kompakt sa šlagom iz Ingolstadta, četvrte generacije, na krilima Golfa 8

Audi A3 četvrte generacije (aktualni je na tržištu od 2012.) bit će jedna od glavnih zvijezda predstojećeg ‘Automobilskog Wimbledona’, salona u Ženevi, od 5. do 15. ožujka 2020.

Premium izvedenica nedavno spektakularno predstavljenog Volkswagen Golfa osme generacije stiže u dvije najvažnije verzije: kao osnovni, 3-vratni kompakt i 5-vratni, blago-karavanski A3 Sportback (na slici). Na jesen 2020. očekuje se limuzinski Sedan, a ‘šuška’ se i u coupeu za 2021.

U usporedbu s dosadašnjim rastegnut je na 435 (+4) i proširen na 181 (+2) centimetar, što će osigurati veći komfor, posebice straga, te prtljažnik od blizu 400 litara. Time rješava glavne ‘nesavršenosti’ dosadašnjeg modela.

Sve što smo već upoznali u ‘Osmici’ iz Wolfsburga, u novom će Audiju A3 svirati ‘za tercu’ više note. Osnovne će motorizacije, 3-cilindarska benzinska 1.0 TFSI i 4-cilindarska dizelska 2.0 TDI, imati po 116 KS (85 kW), u kombinaciji sa 6-stupanjskim ‘šaltungom’

‘Forte’ u ponudi bit će turbobenzinac 1.5 TFSI sa 150 KS (u VW terminologiji 1.5 TSI), a zahtjevnijima je namijenjen 2.0 TFSI snage 190 KS. Top Gun, u verziji RS3 Sportback, ispaljivat će čak 400 KS iz 5-cilindarskog turbobenzinca 2.5 TFSI. Naravno, moći će se izabrati i snažniji dizelaš, 2.0 TDI sa 184 KS.

Od srednje je motorizacije predviđen S tronic, 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, a najsnažnije će, po tradiciji, imati pogon quattro, preko središnje spojke Haldex, najučinkovitiji 4×4 u kompaktnoj klasi.

Sve će osnovne izvedbe biti ‘blago-hibridne’, s 48-voltnom potporom, preko sustava starter-generator, a u pripremi su i plug-in hibridna (PHEV) i električna verzija. Time novi kompakt iz Ingolstadta postaje opaki konkurent Mercedes-Benzu A-klase i BMW-u Serije 1.

Ilustracija: motor1.com

Autoportal No.1


Komentari

loading...