Jesu li se Nijemci uplašili Škode Scale, prvog ‘češkog Golfa’?

Autozeitung.de Scalu nije usporedio s Golfom, nego Polom, sučelio je 3-cilindarske turbobenzinske verzije 1.0 TSI sa 116 KS, zanimljivo i indikativno, kao da želi poslati poruku…
O novom češkom hitu, Škodi Scali, tehnološki i dimenzijama izvedenici, preciznije prethodnici Golfa VIII, napisali smo sve bitno nakon hrvatske prezentacije, potom i prvog testa na našem asfaltu. Logično, usporedili smo Scalu s Golfom, a danas je, gotovo šokantno, Autozeitung.de Škodu Scalu usporedio s Volkswagen Polom, oba s turbobenzincem 1.0 TSI (pročitajte naš test verzije s 95 KS), snažnijom verzijom s 85 kW/116 KS (osnovni imaju 70 kW/95 KS).No kako usporediti auto B-segmenta, Polo,  (4053 x 1751 x 1461), s modelom C-segmenta (4362 x 1793 x 1471), Scalu, koja je, dakle duža 309, šira 42 i viša 10 mm. Razlika  u klasi vidi se i po međuosnom razmaku, Polo ima 2548, a Scala 2649, dakle 101 mm više. Još je veća razlika u prtljažniku, Polo nudi 351 do 1125, a Scala 467 do 1410 litara. Razlika je i u masi, 1080 kg (Polo) prema 1165 kg (Scala).Logično, Polo je startniji, do stotke ubrzava za 9,5 s, a Scali treba 9,8 s. Prosječna deklarirana potrošnja Pola je 4,6 l/100 km, a Scale 5,0 l/100 km. Ali, Scala ima bolju aerodinamiku i stvara manji otpor zraka, usprkos većoj čelnoj površini, pa postiže 201, a Polo 200 km/h. U Autozeitungu su, dakle, lijepo usporedili neusporedivo, a Scala je s 21.450 eura 11,2 posto skuplja od Pola (19.285 eura)…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo