U redizajniranoj Mazdi CX-3 predstavljen Skyactiv-D 1.8 sa 116 KS

Japanski crossover B-segmenta osvježen gadgetima i opremom, najvažniji motor pokazao da dizelaši itekako imaju budućnost, jer je dinamičniji, štedljiviji i čišći, filigranski dorađen najbolji je u klasi
Mazda CX-3, crossover B-segmenta iz Hiroshime, predstavljen krajem 2014. dobio je poželjnu kuru Botoxa, uz dorađenu prednju masku dobio je naprednije farove s LED-icama i atraktivnije 18-colne felge. Dovoljno da se vidi da je to osvježen model, ali ne toliko da će vlasnici dosadašnjeg imati dojam da im je njihov ljubimac ‘ostario preko noći’.U unutrašnjosti promjene i unapređenja donose: električnu parkirnu kočnicu, veću središnju konzolu i šire naslone za ruke naprijed, sjedala su ugodnije oblikovana i izrađena od boljih materijala. Upravljački je sustav dobio i MRCC (Mazda Radar Cruise Control) te za kočenje Advanced SCBS (Smart City Brake Support).Uz blage dorade benzinske palete stigao je dizelaš 1.8 Skyactiv-D 1.8 sa 116 KS, koji mijenja 1.5 sa 105 KS, kojeg smo u CX-3 testirali. Donosi sitne, ali bitne pozitivne promjene, omogućava bolje performanse, pogotovo elastičnost, uz nižu potrošnju goriva, što prikazujemo u tehničkim karakteristikama modela CX-3 dolje (promjene novog modela su označene crveno). I tu dolazimo do paradoksa – potrošnja je povećana s 4,0 na 4,4 l/100 km, a emisija CO2 povećana sa 105 na 114 g/km. Ali nove su vrijednosti po nedavno uvedenom WLTP ciklusu, koji je realniji – dakle, formalno su vrijednosti više, a stvarno su niže. Deklarirano troši 4,4, a lijepo se može voziti s realnim prosjekom i nižim od pet litara, što je super. I jedini ispunjava norme Euro 6d Temp bez zahtjevnog i skupog sustava AdBlue, zahvaljujući perfekcioniranju sustava ubrizgavanja i izgaranja, te preoblikovanih komorama za izgaranje, zahvaljujući ‘oštrijim’ klipovima.POGON Motor: turbodiz., 4 cil., 16V, lanac, blok od alu legure, sprijeda popr. Obujam: 1499 ccm 1759 ccmProvrt x hod: 76 x 82,6 mm 79 x 89,7 mm Snaga: 77 kW (105 KS) pri 4000/min 85 kW (116 KS) pri 4000/minMoment: 270 Nm pri 1600-2500/min 270 Nm pri 1600-2600/minMjenjač: ručni, 6 st.Pogon: prednji Start/stop: daKAROSERIJA Izvedba: crossover C-segm, 5 vrata Gabariti: 4275 x 1765 x 1550 mm Međ. razmak: 2570 mmCd: 0,29Masa: 1235 kg Prtljažnik: 350/1260 lSpremnik: 48 lEuroNCAP: 4 zvjezdice PODVOZJE Ovjes: MacPherson/polukrut Kočnice: samov. diskovi 295 mm/diskovi 281 mmRučna: mehanička električnaGume: 215/60 R 16 (opcijske 215/50 R 18)PERFORMANSE Brzina: 177 km/h 184 km/h0-100 km/h: 10,1 s 9,9 sPotrošnja (EU): 4,4/3,8/4,0 l/100 km 4,8/4,1/4,4 l/100 kmEmisija CO2: 105 g/km 114 g/km


Komentari

loading...