Volkswagen Golf 8 briljira na prvi vožnjama u Portugalu

Prekrasna atmosfera i još bolja klima u Portu idealno je poslužila Volkswagenu za predstavljanje ‘osmice’…

Osma generacija Golfa je i službeno na cesti, neki je već voze, a i mi ćemo uskoro.

Novo razvijeni Golf unijet će revoluciju u klasu kompaktnih vozila krajem 2019. zahvaljujući brojnim inovacijama.

Savršene proporcije i markantne linije osiguravaju novom Golfu snažan nastup i dinamičnost Unutrašnji dizajn. Digitalne korisničke površine stvaraju revolucionaran dizajn i pojednostavljuju život u automobilu Koncept LED svjetala. Novi Golf serijski pretvara noć u dan zahvaljujući najsuvremenijoj LED tehnologiji.

 

Volkswagen Golfu 8. generacije krasiti će:
– innovision Cockpit, potpuno digitalnim i vrhunskim cockpitom – novo rukovanje govornim naredbama
– inovativno upravljanje govornim naredbama reagira na naredbe izgovorene prirodnim jezikom i jednostavno je za rukovanje
– mobile Key. Kompatibilni smartphone uređaji ubuduće će klasični ključ vozila u Golfu učiniti suvišnim
– uvijek umrežen (’We Connect’ i ‘We Connect Plus’ dovest će streaming, webradio i ostale online značajke…)

Velika novost je i IQ.LIGHTLED matrix glavna svjetla’ sa svojim djelomično interaktivnim svjetlosnim funkcijama. Osam novih pogonskih sustava s potrošnjom manjom za do 17 posto, hibridna ofenziva započinje premijerom novog Golfa Revolucionarno štedljivi i tehnološki napredni TSI i TDI motori – TSI, TDI, TGI, eTSI, eHybrid. Svi benzinski i dizelski motori su motori s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem, u rasponu od 90 do 300 KS. Osam pogonskih verzija prvi će se put upotrebljavati u Golfu.

Novitet u programu premijerno predstavljaju dva 3-cilindrična benzinska motora sa 66 kW / 90 KS i 81 kW/110 KS te dva 4-cilindrična dizelska motora s 85 kW / 115 KS i 110 kW / 150 KS. Novi TSI motori odlikuju se posebno niskim vrijednostima potrošnje i emisija ispušnih plinova zahvaljujući, između ostalog, inovativnom TSI Miller postupku izgaranja.

Novitet među TDI motorima: ovdje Volkswagen pomoću tehnologije Twindosing – dvostruko ubrizgavanje sredstva AdBlue – znatno smanjuje emisije dušikovih oksida (NOx). Poboljšanje potrošnje novih TDI motora: do 17 posto u usporedbi s prethodnima. Dodatna novost: četiri od pet hibridnih pogona osmog Golfa.

Tri eTSI i dva eHybrid motora. Novi Golf biti će dostupan s čak pet hibridnih pogona. Svoju će premijeru unutar marke Volkswagen pri tome proslaviti 48-V tehnologija: 48V starter generator s remenskim prijenosom, 48V litij-ionska baterija i najnovija generacija učinkovitih TSI motora ovdje kao eTSI čine novi djelomični hibridni pogon.

Osjetne prednosti: ušteda potrošnje od oko 10 posto (prema WLTP ciklusu) te iznimno agilne i komforne performanse tijekom kretanja. Volkswagen će Golf nuditi s tri stupnja snage eTSI motora: 81 kW/110 KS, 96 kW/130 KS i 110 kW / 150 KS. K tomu će se osma generacija ovog bestselera nuditi s dva plug-in hibridna pogona. Nova učinkovita verzija ovog eHybrid motora odlikuje se snagom od 150 kW / 204 KS, dok sportski usmjerena GTE verzija (unaprijeđena na temelju prethodnog modela) donosi 180 kW / 245 KS.

Sitno brojimo do prvih modela u Hrvatskoj, a Volkswagen još ne otkriva cijene u prodajnim salonima…


Komentari

loading...