DOKTORE, POMOZITE

Audi A4 2.0 TDI Multitronic (2016.): isplati li se i koliko je trajan mjenjač?

Audi A4 2.0 TDI Multitronic je pretposljednja serija B8 (2008. – 2016.) iz posljednje godine proizvodnje, koje su najkvalitetnije i najpouzdanije (ispravljene su sve greške). Ipak složen skup CVT mjenjač nije preporuka za rabljeni primjerak…

PITANJE ČITATELJA
Audi A4 2.0 TDI Multitronic, 2016., 192.000 km, uvoz iz Belgije. Isplati li se kupnja. Najviše me brine automatski mjenjač. Koliko je trajan?

ODGOVOR DOKTORA

Audi A4 2.0 TDI Multitronic se pokreće turbodizelašem obujma 1968 cm, snage 150 KS pri 3250 do 4200/min i najveći okretni moment 320 Nm pri 1750 do 2500/min, a mjenjač je automatski kontinuirani (CVT). Do stotke ubrzava za 9,1 sekundu i postiže 210 km/h.

Isplativost ovisi o tome u kakvom je stanju automobil (provjerite servisnu knjižicu, a preporučljiv je stručni pregled), a činjenica da je pretposljednja serija B8 (2008. – 2016.) iz posljednje godine proizvodnje, koje su najkvalitetnije i najpouzdanije (ispravljene su sve greške).

Važno j da provjerite u kakvom je stanju karoserija, motor, mjenjač podvozje… Boja mora biti izvorna, a da je sve OK provjerava se mjerenjem debljine laka. Turbodizelski motor 2.0 TDI je kvalitetan i pouzdan, a problema ima s brizgaljkama i EGR ventilom. Kad je Multitronic mjenjač u pitanju, važno je odmah promijeniti ulje, koje je preporučljivo izmijeniti n 60.000 km.

Taj mjenjač je u posljednjoj generaciji bez greške, ali svejedno, zbog visoke cijene i skupih popravaka bolje je birati primjerke s ručnim mjenjačem, premda se kod njih otvara problem sa zamašnjakom s dvostrukom spojkom. Ako vam tijekom eksploatacije otkaže, možete doći u situaciju da je popravak toliko skup da je neisplativ.

Dakle, izbor je dobar, ali Multitronic nije preporuka za rabljeni primjerak…

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin