DOKTORE, POMOZITE

BMW 318i (1994.): motor gubi snagu i gasi se u leru, problemi s mjeračem protoka zraka

BMW 318i serije E36 (1993. – 1998.) se do 1994. pokretao benzinskim motorom M40, koji je jedini u BMW-ovoj povijesti imao pogon bregastih vratila zupčastim remenom…

Foto: Ultra Magnus, Wikimedia Commons

PITANJE ČITATELJA

BMW 318i (E36), 1994., 115 KS, gubi snagu i gasi se u leru, na mjeraču protoka zraka Bosch 0 280 202 050, koji se nalazi na usisnom djelu pukao je otpornik, koji je vjerojatno usisan u motor. Auto mi zbog toga ne radi dobro. Kako mogu najjednostavnije riješiti problem?

ODGOVOR DOKTORA

BMW 318i serije E36 (1993. – 1998.) se do 1994. pokretao benzinskim motorom M40, koji je jedini u BMW-ovoj povijesti imao pogon bregastih vratila zupčastim remenom. To mu je i glavna mana te predlažemo da, ako ne znate kad je izmijenjen, izmijenite zupčasti remen u sklopu servisnog seta (s napinjačem i vodilicama).

U vašem slučaju riječ je o otporniku smještenom na osjetniku temperature usisnog zraka, na mjeraču količine zraka. Prema tim parametrima i temperaturi rashladne tekućine te položaju usisne zaklopke sustav za ubrizgavanje Bosch Motronic 1.3 ubrizgava gorivo (optimalna, stehiometrijska količina je 1 gram goriva na 14,7 grama zraka).

Otpornik se ne može samostalno naručiti te je potrebno kupiti kompletni mjerač količine zraka. Kako mu je cijena oko 700 eura, što je neisplativo s obzirom na starost automobila, savjetujemo vam da pokušate naći rabljeni dio (na autootpadu ili preko oglasnika).

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin