BMW M5 CS u Manhart MH5 GTR izvedbi broji čak 788 KS!

635 KS i 750 Nm, to su brojke koje stoje uz standardni, stvarno dojmljivi M5 CS, ali što kada netko želi još, želi još brže, onda je tu Manhart… 

Nedavno tek predstavljeni M5 CS dobio je prvu reinterpretaciju u domeni tuning ogranka.  Manhart je imao dovoljno hrabrosti, pa je to iskoristio za svoj MH5 GTR temeljen na CS izvedbi.

Snagu su povećali pomoću ugrađenog karbonskog usisnika zraka i provjerene MHtronik pomoćne kontrolne jedinice na još impresivniji način. Sad je tu 788 KS i 935 Nm maksimalnog okretnog momenta. Osim toga, ima MANHART ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila, koji teče u četiri ispušne cijevi od 100 mm. Potonji su obloženi karbonom na ovom MH5 GTR, ali alternativno su dostupni s keramičkim premazom. Osim toga, MANHART downpipes Race bez katalitičkih pretvarača, MANHART OPF Delete zamjenske cijevi s 200-ćelijskim HJS katalizatorima i MANHART OPF/GPF Deleter dostupni su na zahtjev. Međutim, ove tri opcije nemaju TÜV odobrenje i stoga su samo za izvoz.

Foto: Manhart

Automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa i sustav kočenja u ovom slučaju ostaju nepromijenjeni, no potonji se na zahtjev može individualno optimizirati. S druge strane, na strani šasije, MANHART Variant 4 ovjes tvrtke KW Suspensions osigurava optimizirano rukovanje i istovremeno značajno spuštanje.

Kao rezultat toga, Manhart aluminijski naplatci s deset krakova postavljeni na osovine u srebrno-sivoj mat nijansi. Dimenzije su 9×21 i 10,5×21 inča, odgovarajuće Michelin gume dimenzija 265/30 ZR21 i 305/25 ZR21. Kao alternativa srebrno-sivoj boji, felge su također dostupne u boji po vašem izboru na zahtjev. Kako bi zaokružio vizualnu individualizaciju, moćna limuzina ima tipičan MANHART set naljepnica s ukrasnim prugama i slovima. U ovom slučaju, proteže se preko tamnozelene karoserije u sivoj boji kako bi odgovarao naplatcima. Unutrašnjost je diskretno oplemenjena novim podnim tepisima uključujući natpis MANHART.

Nismo sigurni, koliko je zapravo pametno ‘dirati’ po M5 CS izvedbi…

Foto: Manhart

Autor