Citroën C5 2.0 HDI (2004.) ostaje bez daha od 2000 do 2500/min

Problem je u premaloj količini goriva u navedenom području brzine vrtnje motora, a uzrok je u zagušenju u brizgaljkama goriva i/ili filtru goriva. Manja je vjerojatnost nepodešenosti ili istrošenja visokotlačne pumpe goriva…

PITANJE ČITATELJA

Citroën C5 2.0 HDI, 2003., 275.000 km. Do nedavno je sve bilo u redu do prije dva mjeseca, a kad je motor počeo loše paliti, hladan i topao. Nedavno se sve pogoršalo pa motor ostaje iznenada bez gasa, u području od 2000 do 2500 okretaja.

ODGOVOR DOKTORA

Opremljen je sustavom izravnog ubrizgavanja preko zajedničkog voda Bosch CP1 (common-rail prve generacije, s tlakovima do 1550 bara). Problem je u premaloj količini goriva u navedenom području brzine vrtnje motora, a uzrok je u zagušenju u brizgaljkama goriva i/ili filtru goriva.

Manja je vjerojatnost nepodešenosti ili istrošenja visokotlačne pumpe goriva. Kako zbog toga nema dovoljnog protoka goriva, upravljačka elektronika to najprije pokušava nadomjestiti povišenjem tlaka ubrizgavanja. U slučaju premale dobave goriva tlakovi mogu porasti do granične vrijednosti, koja može oštetiti sustav.

Tada upravljačka elektronika prebacuje na ‘safe mode’ (sigurnosni program) te količinu ubrizganog goriva smanjuje na minimum. Nakon izmjene filtra goriva i servisa brizgaljki, motor bi trebao raditi ispravno.


Komentari

loading...