DOKTORE, POMOZITE

Dacia Sandero 1.2 16V (2013.): problemi s paljenjem zagrijanog motora

Dacia Sandero 1.2 16V ima izdržljiv benzinski motor Renault, a budući da lošije pali topao nego hladan, najprije treba provjeriti tlak goriva, jer je vjerojatno dotrajala pumpa goriva…

PITANJE ČITATELJA

Dacia Sandero 1.2 16V (2013.), 130.000 km, kupljen rabljeni 2011. Radi normalno i vuče dobro, ali odnedavno je počeo lošije paliti, češće kad je topao, nego kad je hladan. Što bi mogao biti uzrok?

ODGOVOR DOKTORA

Dacia Sandero 1.2 16V ima izdržljiv benzinski motor Renault, a budući da lošije pali topao nego hladan, najprije treba provjeriti tlak goriva, jer je vjerojatno dotrajala pumpa goriva. Tlak kad se uključi kontakt treba biti 3,5 bara, a kad motor radi na minimumu (zbog podtlaka u usisnoj grani) – 3,2 bara.

Pumpa se ne popravlja, nego mijenja. Istodobno bi trebalo provjeriti brizgalice te ih očistiti na ultrazvučnom uređaju, odnosno izmijeniti oštećene te provjeriti ispravnost lambda sonde. Provjerava se napon, odnosno njegovo osciliranje od 0,2 do 0,9 V i ako je neispravna, treba je izmijeniti.

Sljedeći u nizu mogućih uzroka su senzori temperature i tlaka usisnog zraka i zabrtvljenost usisnog kolektora (možda motor usisava “falš” zrak, pa ne može normalno raditi. S obzirom da ste auto kupili rabljeni, moguće je da je auto prešao više, odnosno da je znatnije istrošen. Zbog toga vam savjetujemo i mjerenjem tlakove kompresije, koji trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 9,2 bara.

Ako to nije slučaj trebat će ozbiljniji zahvat na motoru – servis glave motora i ventila, izmjena klipnih prstenova…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo