Ford Focus 1.6 ima atmosferski benzinski DOHC/16V motor serija Zetec (razvila ga je 1994. Yamaha) s aluminijskim blokom, a problem je vjerojatno u propuštanju brtvila glave, a možda hladnjaka i rashladnih cijevi…
PITANJE ČITATELJA
Ford Focus 1.6, 2001., 235.000 km, primijetio sam da se počela gubiti rashladna tekućina u hladnjaku (i do litre u tjedan dana), a odnedavno se primjećujem curenje vlage iz ispušne cijevi. Na šipki ulja nema emulzije, ali nisam zadovoljan kako motor vuče.
ODGOVOR DOKTORA
Zasigurno je problem u propuštanju brtvila glave, a možda i hladnjaka i rashladnih cijevi. Taj problem trebate odmah riješiti, jer možete uništiti motor. Dakle – odmah u servis, bez odgode! Savjetujemo vam da utvrdite u kakvom je stanju motor, kako ne biste napravili parcijalne zahvate, od kojih možete imati više štete nego koristi.
Ako je motoru potreban generalni popravak tada trebate sve napraviti u sklopu. Istodobno je važno provjeriti jesu li ispravni termostat, ventilator i pumpa rashladne tekućine, a ako nju treba izmijeniti, tada se mijenja i zupčasti remen s napinjačima.