DOKTORE POMOZITE

Ford Mondeo 1.8 iz 2006., sa 280.000 km, trza i zastajkuje pri šaltanju i ubrzavanju

Ford Mondeo 1.8: problem su svjećice, električna pumpa goriva, brizgaljke i lambda sonda, a s obzirom na godine i kilometre preporučljivo izmjeriti tlakove kompresije

PITANJE ČITATELJA

Ford Mondeu 1.8, benzin, 2006., 280.000 km, tijekom ubacivanja u veću brzinu i pokušaju ubrzavanja vozila, dolazi do zastajkivanja u ubrzanju odnosno učestalih trzaja ili cukanja. Kad nema ubrzavanja, nema ni trzaja

ODGOVOR DOKTORA

S obzirom na godine i kilometre treba u prvom koraku izmjeriti tlak kompresije hladnog motora, koji treba biti najmanje 12 bara, a kod motora u dobrom stanju je između 13 i 15 bara. Također je preporučljivo očistiti svjećice, podesiti im zazor elektroda (smanjiti na 0,6 do 0,8 mm), a ako su na motoru dulje od 20.000 km izmijeniti ih i preventivno.

Ako se problemi ne riješe treba provjeriti tlak goriva, koji je možda prenizak, zbog propusnosti u sustavu ili dotrajalost električne pumpe goriva. Tlak u leru treba biti 1,5 bara, pri 2000/min između 2,5 i 3 bara, a pri visokim okretajima između 5 i 6 bara.

S obzirom na godine i kilometre električnu pumpu goriva (nalazi se pri dnu spremnika) preporučljivo je napraviti i preventivno. Treći mogući problem su loši injektori (brizgaljke), koje je također preporučljivo očistiti i preventivno, kad se može vidjeti je li potrebna izmjena.

Na kraju, a možda i na početku, treba provjeriti ispravnost lambda sonde, mjerenjem napona. Napon ispravne sonde pravilno oscilira između 0,1 i 0,9 V. S obzirom na godine i kilometre, također je, kao i električnu pumpu goriva, preporučljivo izmijeniti i preventivno. Čak i ako u njima nije problem, motor će potom bolje vući i manje trošiti.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo