Radi se o ne baš pouzdanom i ‘pogođenom’ motoru, kojeg je PSA razvio u suradnji s BMW-om i kod kojeg je često bio problem s varijatorom faze ventila i elektroničkim upravljačkim modulom…
PITANJE ČITATELJA
Peugeot 207 1.4 VTi, 95 KS, 2009., 173.000 km, odnedavno se javljaju problemi u radu motora – dok se potpuno ne zagrije okretaji se sami povećavaju i iznad 2000/min. Radi li se o većem problemu?
ODGOVOR DOKTORA
Radi se o ne baš pouzdanom i ‘pogođenom’ motoru, kojeg je PSA razvio u suradnji s BMW-om i kod kojeg je često bio problem s varijatorom faze ventila i elektroničkim upravljačkim modulom.
Stoga najprije treba posumnjati na njihovu ispravnost, a treće sumnjivo mjesto je elektromotorni ventil za podešavanje rada u praznom hodu (IS aktuator). Četvrta je mogućnost zaprljanosti leptirastog ventila (usisne zaklopke) i brizgalica.
Sve to treba provjeriti i riješiti u sklopu temeljitog servisa, u kojem je preporučljivo najprije izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora. Ako motor nije istrošen, tlakovi su 10 bara.