Peugeot 207 1.4 VTi (2009.): motor sam povećava okretaje iznad 2000/min

Radi se o ne baš pouzdanom i ‘pogođenom’ motoru, kojeg je PSA razvio u suradnji s BMW-om i kod kojeg je često bio problem s varijatorom faze ventila i elektroničkim upravljačkim modulom…

PITANJE ČITATELJA

Peugeot 207 1.4 VTi, 95 KS, 2009., 173.000 km, odnedavno se javljaju problemi u radu motora – dok se potpuno ne zagrije okretaji se sami povećavaju i iznad 2000/min. Radi li se o većem problemu?

ODGOVOR DOKTORA

Radi se o ne baš pouzdanom i ‘pogođenom’ motoru, kojeg je PSA razvio u suradnji s BMW-om i kod kojeg je često bio problem s varijatorom faze ventila i elektroničkim upravljačkim modulom.

Stoga najprije treba posumnjati na njihovu ispravnost, a treće sumnjivo mjesto je elektromotorni ventil za podešavanje rada u praznom hodu (IS aktuator). Četvrta je mogućnost zaprljanosti leptirastog ventila (usisne zaklopke) i brizgalica.

Sve to treba provjeriti i riješiti u sklopu temeljitog servisa, u kojem je preporučljivo najprije izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora. Ako motor nije istrošen, tlakovi su 10 bara.


Komentari

loading...