Škoda Octavia 1.6 MPI ima kvalitetan atmoserski benzinski motor s jednim bregastim vratilom i osam ventila, jedan od najpouzdanijih Volkswagenovih benzinaca uopće, a problem je vjerojatno u senzoru temperature…
PITANJE ČITATELJA
Škoda Octavia 1.6 MPI, 2005., 211.000 km. Ujutro pali bez dodavanja gasa i ne vrti, a kad stoji dulje od 10 minuta, više neće odmah upaliti, nego vrti jedno pola minute i uz pritisak papučice gasa onda upali. Zanima me jesu li možda krive dizne ili je nešto drugo problem? Auto uvijek gubi snagu na oko 2500/min.
ODGOVOR STUČNJAKA
Škoda Octavia 1.6 MPI ima kvalitetan atmoserski benzinski motor s jednim bregastim vratilom i osam ventila, jedan od najpouzdanijih Volkswagenovih benzinaca uopće. Budući da pali kad je hladan, a potom teže kad se zagrije, ukazuje na problem sa senzorom temperature.
Također, treba svakako provjeriti tlakove kompresije, jer kod tog kompliciranog motora s pet ventila po cilindru lako dolazi do propuštanja na nekom od njih pa se ne mogu uspostaviti dovoljno visoki tlakovi potrebni za dobro paljenje i rad motora.
Nije isključeno ni istrošenje motora, koje se također manifestira padom tlakova kompresije.