DOKTORE POMOZITE

Ford Focus 1.6 (2007.): s plinom teško pali, pogotovo zagrijan

Ford Focus 1.6 nije baš optimalno prilagođen napajanju motora plinom (aluminijski blok, plastični usisni kolektor) te lako dolazi do pregaranja ventila. Budući da paljenje ovisi o temperaturi, treba posumnjati i na ispravnost senzora temperature…

PITANJE ČITATELJA

Ford Focus 1.6, 100 KS, 2007., 182.000 km, plinski pogon. Dosad je radio solidno, uz potrošnju plina od 9 do 13 litara na 100 km, što mi je za takav auto prihvatljivo. Ali odnedavno teško pali, zagrijan teže nego hladan. Kad ugasim motor, nakon nekoliko minuta stajanja potrebno je dugo verglati

ODGOVOR DOKTORA

Ford Focus 1.6 nije baš optimalno prilagođen napajanju motora plinom (aluminijski blok, plastični usisni kolektor). Zbog toga je nužno ugraditi opremu s direktnim ubrizgavanjem i uljnim lubrifikatorima ventila. U protivnom dolazi do ubrzanog trošenja ventila (pregaranje).

Ako motor počne dotrajavati ili gubiti ispravnost, tada se problemi najprije počinju uočavati na plinski pogon, a na benzin motor još uvijek radi dobro. Logično je da hladan lakše pali, jer se tada napaja benzinom (dok se malo ne zagrije).

Budući da se radi o 13-godišnjem primjerku, sa solidnom kilometražom, trebalo bi najprije izmjeriti tlakove kompresije u cilindrima, kako bi se utvrdio stupanj istrošenja. Ako su niži od 9,2 bara, motor neće dobro raditi na plin, a na benzin bi još moglo biti sve u redu.

Tada bez ozbiljnijeg popravka neće biti moguća poboljšanja. Budući da paljenje ovisi o temperaturi, treba posumnjati i na ispravnost senzora temperature. Također, ako ih duže niste mijenjali, izmijenite svjećice.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo