DOKTORE, POMOZITE

Ford Focus 1.6 TDCi (2008.): može li se zavariti glava motora?

Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008. je posljednje godina sa 16-ventilskom glavom, koja je sklonija pucanju od 8-ventilske, u slučaju većeg pregrijavanja, najčešće zbog kvara termostata…

PITANJE ČITATELJA

Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008., 198.000 km. Na dužem putovanju se pomiješalo ulje i voda. Bio je kod majstora i navodno mu je pukla glava motora te je bila na zavarivanju. Poslije zavarivanja glave je opet miješao ulje i voda u rashladnom sistemu te je zamijenjen i uljni hladnjak te od tada više nema taj problem, ali sada lupa nešto u motoru na nižim okretajima.

ODGOVOR DOKTORA

Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008. je posljednje godina sa 16-ventilskom glavom, koja je sklonija pucanju od 8-ventilske, u slučaju većeg pregrijavanja, najčešće zbog kvara termostata… Simptom kojeg navodite nije bezazlen i nije ga lako otkloniti. Vjerojatno se radi o većem istrošenju ili oštećenju u klipnom mehanizmu.

Postupak zavarivanja glave motora vrlo je zahtjevan te je bolje izmijeniti glavu motora, nego zavariti. Savjetujem vam da promijenite majstora, a bez izravnog uvida u zvuk teško je procijeniti o čemu se radi. Izgleda da će trebati napraviti generalni popravaka te pritom ugraditi novu ili dobru rabljenu glavu motora.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin