Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008. je posljednje godina sa 16-ventilskom glavom, koja je sklonija pucanju od 8-ventilske, u slučaju većeg pregrijavanja, najčešće zbog kvara termostata…
PITANJE ČITATELJA
Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008., 198.000 km. Na dužem putovanju se pomiješalo ulje i voda. Bio je kod majstora i navodno mu je pukla glava motora te je bila na zavarivanju. Poslije zavarivanja glave je opet miješao ulje i voda u rashladnom sistemu te je zamijenjen i uljni hladnjak te od tada više nema taj problem, ali sada lupa nešto u motoru na nižim okretajima.
ODGOVOR DOKTORA
Ford Focus 1.6 TDCi iz 2008. je posljednje godina sa 16-ventilskom glavom, koja je sklonija pucanju od 8-ventilske, u slučaju većeg pregrijavanja, najčešće zbog kvara termostata… Simptom kojeg navodite nije bezazlen i nije ga lako otkloniti. Vjerojatno se radi o većem istrošenju ili oštećenju u klipnom mehanizmu.
Postupak zavarivanja glave motora vrlo je zahtjevan te je bolje izmijeniti glavu motora, nego zavariti. Savjetujem vam da promijenite majstora, a bez izravnog uvida u zvuk teško je procijeniti o čemu se radi. Izgleda da će trebati napraviti generalni popravaka te pritom ugraditi novu ili dobru rabljenu glavu motora.