Honda Civic 1.4 iS (2000.): zašto gori kontrolna lampica motora?

Problem je sigurno u razvodniku paljenja, koji se ugrađivao u Hondine atmosferske benzince Honda 1.4 i 1.6 do 2000, a uzroka može biti više…

PITANJE ČITATELJA

Honda Civic 1.4 iS, 2002., 197.000 km, kontrolna lampica check (žuta boja). Motor i dalje vuče dobro, premda ne kao prije i kod naglog dodavanja gasa podrhtava.

ODGOVOR DOKTORA

Problem je sigurno u razvodniku paljenja, koji se ugrađivao u Hondine atmosferske benzince 1.4 i 1.6 do 2000, a uzroka može biti više.

Najvjerojatnije je u TDC senzoru gornje mrtve točke (top-death-center), ali je problem možda i u senzoru paljenja, bobini, oštećenju vodiča, prodoru ulja kroz semering…

Nažalost, Honda nije predvidjela popravak navedenog sklopa, niti izmjenu pojedinog dijela te se problem može riješiti jedino izmjenom cijelog razvodnika paljenja (trošak je oko 5000 kn).

Možete nastaviti voziti bez opasnosti većeg kvara, ali nije preporučljivo da idete na duži put jer motor može otkazati svakog trenutka i bez najave.

Zbog toga vam savjetujemo da u dogledno vrijeme izmijenite razvodnik. Najisplativije je nabaviti ispravan rabljeni sklop.


Komentari