DOKTORE POMOZITE

Mazda 3 (2008. – 2013.): ovo su problemi pouzdanog japanskog modela C-segmenta

Mazda 3 je od kraja 2003., kad je zamijenila planetarno uspješni model 323, jedan od najuglednijih i najkvalitetnijih, ali ni približno nije najprodavaniji kompakt na našem tržištu…

Razlog je u paprenoj cijeni, koja je mnogima, bez obzira na to što se za nju dobiva odgovarajuća protuvrijednost, veliki problem. To se odnosi i na model druge generacije, serije BL, koja se proizvodila od 2008. do 2013.

Ti modeli, uz tradicionalnu japansku kvalitetu (Mazda 3 se proizvodi u Hiroshimi) isplativi su i kao 7-13 godišnjaci. Zanimljivo, uz japanske benzince 1.5, 1.6 i 2.0 te 2.3 u sportskoj verziji, opremao se PSA-ovim turbodizelašem 1.6.

Ovo su greške i službene servisne akcije provedene kroz standardne postprodajne i servisne aktivnosti:

PROBLEM

Zvuk cviljenja sa stražnjih kočnica.

UZROK

Vibracije između obloga kočnica i diskova.

POPRAVAK

Skinite obloge stražnjih kočnica. Očistite i podmažite nosač kliješta stražnjih kočnica. Stavite modificirane obloge stražnjih kočnica.

PROBLEM

Klik iz pogonskog vratila pri pokretanju ili pri promjeni brzine u brzinu za vožnju unazad.

UZROK

Kretanje između prednje glavčine i pogonskog vratila.

POPRAVAK

Skinite pogonsko vratilo s prednje glavčine. Skinite zaštitni poklopac s pogonskog vratila. Temeljito očistite sve naležne površine.

PROBLEM

Škripanje iz prednjeg ovjesa pri vožnji na lošim cestama ili preko ležećih policajaca.

UZROK

Neispravni nosači donjeg ramena prednjeg ovjesa.

POPRAVAK

Stavite nova donja ramena prednjeg ovjesa. Provjerite poravnanje prednjih kotača i prema potrebi podesite.

PROBLEM

Greška pokazivača smjera/četiri žmigavca. Greška brisača vjetrobranskog stakla.

UZROK

Neispravan multifunkcijski kontrolni modul.

POPRAVAK

Trstrajte komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Stavite novi multifunkcijski kontrolni modul.

PROBLEM

Motor povremeno ne može startati.

UZROK

Slaba električna veza između elektromagneta startera i konektora električnih instalacija.

POPRAVAK

Popravite sklop električnih instalacija startera pomoću seta za popravak.

PROBLEM

Propuštanje motornog ulja iz uljnog korita.

UZROK

Loša kvaliteta brtve između uljnog korita i bloka motora.

POPRAVAK

Skinite uljno korito motora. Temeljito očistite sve naležne površine. Prema specifikaciji proizvođača stavite sloj sredstva za brtvljenje na uljno korito motora i postavite.

PROBLEM

Cviljenje iz mjenjača u 3. stupnju. Mjenjač iskače iz 3. stupnja.

UZROK

Istrošene komponente prijenosa.

POPRAVAK

Skinite mjenjač s vozila i rastavite ga. Zamijenite dijelove prema popisu.

PROBLEM

Pohranjeni kod greške ne može se obrisati nakon zamjene pumpe servo upravljača. Kod greške pohranjen u memoriji grešaka kontrolnog modula servo upravljača: B2477.

UZROK

Nekompatibilnost softvera između kontrolnog modula servo upravljača i pumpe servo upravljača.

POPRAVAK

Ponovno programirajte kontrolni modul servo upravljača s nadograđenim softverom.

PROBLEM

Jake vibracije u vozilu kada stoji a motor radi na praznom hodu. Propuštanje ulja u prednjem djelu vozila.

UZROK

Desni nosač motora neispravan.

POPRAVAK

Zamijenite desni nosač motora.

PROBLEM

Rashladno sredstvo curi iz cijevi koja spaja blok na lijevoj strani glave cilindra.

UZROK

Loša proizvodnja cijevi koja spaja brtvilo bloka.

POPRAVAK

Skinite vijke cijevi koja spaja blok i skinite cijev. Temeljito očistite sve naležne površine. Stavite modificiranu cijev. Postavite vijke na cijev koja spaja blok. Pritezni moment: 8-11 Nm.

PROBLEM

Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor radi u prinudnom modu.

UZROK

Ventil za odzračivanje spremnika goriva (EVAP).

POPRAVAK

Stavite novi ventil za odzračivanje spremnika goriva (EVAP).

PROBLEM

Kontrolna lampica servo upravljača svijetli. Otkaz servo upravljača.

UZROK

Pumpa servo upravljača neispravna.

POPRAVAK

Postavite modificiranu pumpu servo upravljača. Stavite nove cijevi servo upravljača. Zamijenite tekućinu servo upravljača.

PROBLEM

Kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF) blinka.

UZROK

Filtar čestica čađe (DPF) blokiran. Ulje motora kontaminirano dizelskim gorivom.

POPRAVAK

Obavite prisilnu regeneraciju filtra čestica čađe (DPF), korištenjem dijagnostičke opreme proizvođača ili slične. Zamijenite ulje motora i filtar.

PROBLEM

Dizelski motor se periodično isključuje. Loš hladan start. Povremeni gubitak snage.

UZROK

Neispravan elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva.

POPRAVAK

Stavite novi elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva.

U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo