DOKTORE, POMOZITE

Opel Astra 1.6 16V (2010.): problemi u radu na plin, pali se lampica motora

Kontrolna lampica motora se može upaliti radi benzinskog sustava ili radi plinskog sustava. Najčešći uzrok su nečisti benzinski injektori, lambda sonda, MAP senzor, svjećice, ECT senzor…

PITANJE ČITATELJA

Opel Astra 1.6 16V (2010.): Prije mjesec dana sam primijetio da kad upalim motor hladan na ler gasu zna malo zadrhtati, podrhtavati na benzinu, a kad se ugrije sve normalno. Benzin u rezervoaru mi stoji tri mjeseca i sad je pri rezervi. Koristim tunap aditive za plin i benzin.

Jučer sam se vozio malo na benzin (da se malo ispuše benzinski injektori), a onda sam prebacio na plin (prebacivanje benzin-plin radim u leru na 1000/min) i pri 140 km/h mi se upalila lampica “žuti motor”, a motor se tresao kao da je na tri cilindra, zaustavio se, prebacio na benzin i isto se trese motor, potom sam ugasio motor i ponovo upalio motor i lampica se više nije palila…

ODGOVOR DOKTORA

Ako se motor i dalje normalno ponaša (ima snage i ne gasi se) nema razloga za veliku zabrinutost. Kontrolna lampica motora se može upaliti radi benzinskog sustava ili radi plinskog sustava.

Najčešći uzrok su nečisti benzinski injektori, lambda sonda, MAP senzor, svjećice, ECT senzor. Na plinskom sustavu poteškoće mogu stvarati plinski injektori, senzor tlaka plina, senzor na isparivaču, plinski filteri…
Memorija grešaka se može očitati i kada je kontrolna lampica motora ugašena.Navedena lampica će se opet upaliti jer nije ništa poduzeto u cilju otkrivanja neispravnosti i otklanjanja neispravnosti.