DOKTORE POMOZITE

Opel Insignia 2.0 CDTI (2011.): povremeno ne reagira na gas…

Opel Insignia 2.0 CDTI (2011.) ima izdržljiv i pouzdan turbodizelski motor, u rangu Volkswagenovog 2.0 TDI, koji ima slabost u sklopu potenciometra papučice gasa i senzora…

PITANJE ČITATELJA

Opel Insignia 2.0 CDTI, 2011., 188.000 km, dobro vuče i do sada nisam imao veći kvar, ali se povremeno događa, nakon prelaska neravnina da nakratko izgubi snagu, reagira tek kad papučicu stisnem do kraja…

ODGOVOR DOKTORA

Sve ukazuje da je kvar na potenciometru papučice gasa, koji se isporučuje, a i mijenja u sklopu s pripadajućim senzorom. Riječ je o jednom od rijetkih problema inače vrlo pouzdanog turbodizelskog motora, izvorno Fiat 2.0 JTD, izvedenog iz 1.9 CDTI (1.9 JTD). Većina mehaničara će vam potvrditi da je usporediv, ako ne i bolji od razvikanog Volkswagenovog 2.0 TDI.

Savjetujemo vam odlazak u kvalitetan servis za dizelske motora te da u sklopu dijagnostike provjerite tlakove kompresije i prednabijanja, jer po tome možete ocijeniti stanje motora i nužnost popravaka. Ako je motor u dobrom stanju tlakovi kompresije su minimalno 30 bara, a tlak prednabijanja, iza turbopunjača treba biti najmanje 0,7 na srednjoj brzini vrtnje.

Ako su tlakovi kompresije hladnog motora niži od navedenoga, došlo je do istrošenja motora te će biti nužan ozbiljniji zahvat, no to bi se moglo očekivati jedino ako ste automobil kupili rabljeni pa je prešao (puno) više od deklariranog ili je oštro vožen, a loše održavan.

Opel Insignia 2.0 CDTI (2010.): otkazao klima uređaj

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin