NA ŠTO OBRATIT POZORNOST

Mercedes-Benz C-klase (2007. – 2014.): limuzina s Trokrakom zvijezdom, za već od 7000 eura, ima OVE mane

Mercedes-Benz C-klase (W204); problemi sa šaltanjem u rikverc, otkazivanje ksenonskih svjetala, kvar vodilice remena, curenje aktuatora položaja bregastog vratila, greška releja u kutiji s osiguračima…

Prvi Mercedes-Benz C-klase (W202) stigao je sredinom 1993., naslijedivši model Mercedes-Benz 190. Drugi (W203) proizvodi se od sredine 2000. do kraja 2007., kad je predstavljen model treće generacije W204, o kojem pišemo. Proizvodio se do početka 2014. Po statistikama njemačkog TÜV-a za 2013. Mercedes-Benz C-klase najpouzdaniji je model srednje klase, a slično su potvrdile i statistike ADAC i Dekra.

Bio je na ukupnom šestom mjestu među 121 autom (iza modela Toyota Prius, Mazde 2, Toyota Auris, Toyota Verso i Smart ForTwo). U klasi su slijedili 15. Toyota Auris, 22. Audi A4, 29. BMW 3, 45. Opel Vectra, 67. Volkswagen Passat, 80. Honda Accord, 85. Škoda Superb, 110. Alfa Romeo 159, 111. Citroën C5, 116. Peugeot 407 i 119. Renault Laguna. To odgovara rejtingu Trokrake zvijezde, za kojeg ‘zli jezici’ vole kazati da je nagrizen.

No, kupnja rabljenih Mercedes-Benza, pogotovo od nepoznate osobe i u inozemstvu, krije zamke. U ovlaštenom servisu, osim kilometraže, valja dobro provjeriti i vlasništvo, po VIN oznaci, odnosno broju šasije. Naravno prije, a ne poslije kupnje. Ovo su kvarovi tog modela, jednog od najdostupnijih i najisplativijih modela na tržištu rabljenih. Analizirajte i na to obratite pozornost prije kupnje:

PROBLEM
Kasni prebacivanje u brzinu za vožnju unatrag.Otežana aktivacija prijenosa kada se odabere brzina za vožnju unatrag.
UZROK
Greška softvera kontrolnog modula prijenosa (TCM).
POPRAVAK
Izvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke.Ukoliko nije pronađena greška: Ponovno programirajte kontrolni modulprijenosa (TCM) s nadograđenim softverom.Izvršite prilagodbu TCM tako da vozite nekoliko kilometara u različitim uvjetima na cesti.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s kodom prijenosa 716.

PROBLEM
Otežan odabir 1. brzine i brzine za vožnju unatrag.Otežano prebacivanje brzina pri prebacivanju u viši stupanj prijenosa iz 1.-2. brzinu.
UZROK
Nije podešena sajla selektora brzine.Centralna ploča spojke blokirana na ulaznom vratilu prijenosa.
POPRAVAK
Provjerite i podesite sajlu selektora brzina. Ako je ispravna podešenost sajle selektora brzina:Skinite sklop prijenosa. Očistite i podmažite žljebove ulaznog vratila prijenosa.Obuhvaćena vozilaSvi modeli.

PROBLEM
Motor ne pali, Prednji brisači ne rade. Na Instrumentnoj ploči se prikazuje ‘Brake lamp fault’.
UZROK
Greška releja u kutiji s osiguračima/ploči releja u prostoru motora.
POPRAVAK
Ugradite nove releje na položaje u kutiji s osiguračima/ploči releja u prostoru motora.Obuhvaćena vozilaSvi modeli.

PROBLEM
Cviljenje/trenje iz šarke poklopca prtljažnika.
UZROK
Nedovoljna podmazanost kočnog mehanizma poklopca prtljažnika.
POPRAVAK
Podmažite kočni mehanizam poklopca prtljažnikaObuhvaćena vozila.

PROBLEM
Ksenonska prednja svjetla ne rade.Pohranjeni kodovi grešaka.
UZROK
Vlaga/korozija na multipriključku ksenonskih prednjih svjetala.
POPRAVAK
Provjerite ima li korozije na multipriključku ksenonskih prednjih svjetala. Zamijenite komponente ako je potrebno.

PROBLEM
Cviljenje/zvuk mljevenja iz prednjeg dijela motora.
UZROK
Remenica vodilice pomoćnog pogonskog remena neispravna.
POPRAVAK
Skinite pomoćni pogonski remen. Upalite motor. Ako se više ne čuje buka, zaustavite motor. Postavite novu vodeću remenicu pomoćnog pogonskog remena.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s kodom motora 272.

PROBLEM
Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.Pohranjeni kodovi grešaka: P0059, P0060, P0063, P0064, P0271, P0272, P0275, P0276.
UZROK
Aktuator(i) položaja bregaste osovine (CMP) neispravan(-ni).
POPRAVAK
Postavite novi(-e) aktuator(e) položaja bregaste osovine (CMP).Obuhvaćena vozilaSvi modeli s kodom motora 272.

PROBLEM
Curenje ulja iz aktuatora položaja bregastog vratila (CMP).
UZROK
Neispravno brtvilo ulja aktuatora položaja bregaste osovine (CMP).
POPRAVAK
Stavite novi brtveni prsten ulja na aktuator položaja bregaste osovine (CMP)

AS Kramar, vaša provjerena adresa za rabljena vozila

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo