ZAKON U SREDNJOJ KLASI

Volkswagen Passat B6 (2005. – 2010.): ovo su najčešći kvarovi kralja srednje klase

Volkswagen Passat šeste generacije, jedan od najcjenjenijih rabljenih automobila svoje generacije, najčešći je u dizelskim verzijama 1.9 TDI i 2.0 TDI, a nove cijene goriva u prvi plan guraju benzinca 1.6

Volkswagen Passat B6 je riješio probleme s prednjim ovjesom imaju problema s kuglastim zglobovima, usisni benzinac 1.6 ima osjetljiv termostat i puno troši, kod dizelaša treba računati na osjetljivi dvomaseni zamašnjak i mjerač protoka zraka, a kod 2.0 TDI i na osjetljive brizgaljke.

Otkazivanje sinkrona 2. stupnja prijenosa i središnjeg zaključavanja, pregrijavanje benzinaca zbog neispravnog modula ventilatora, otkazivanje dizelskog filtra čađe (DPF), otežano paljenje zbog greške blokade…

Volkswagen Passat B6, jedan od najtraženijih automobila na tržištu rabljenih, za razliku od prethodnog modelau 95 posto slučajeva je u dizelskoj verziji.

PROBLEM
Zvuk drobljenja ili struganja iz mjenjača pri odabiru 2. brzine.
UZROK
Neodgovarajuća izvedba sinkrona 2 stupnja
POPRAVAK
Zamijenite sklop sinkrona 2. brzine.

PROBLEM
Centralno zaključavanje ne radi kada je paljenje isključeno.
UZROK
Naknadno postavljena audio jedinica koristi konektor ISO.
POPRAVAK
Provjerite električne instalacije audio jedinice. Provjerite da nisu napajanje 15 i napajanje 30 zamijenjeni u konektoru ISC.

PROBLEM
Pregrijavanje benzinskih motora 1.6 i 2.0, jer elektrpmotor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi ili povremeni radi.
UZROK
Neispravan kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.
POPRAVAK
Ugradite novi kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.

PROBLEM
Prikazana je poruka upozorenja na instrumentalnoj ploči ‘Please operate clutch’
UZROK
Dijagnostički modul traži nadogradnju softvera.
POPRAVAK
Ponovno programirajte dijagnostički modul s modificiranim softverom. Odspojite bateriju poslije popravka. Pričekajte 5 minuta prije spajanja baterije

PROBLEM
Vibracije/lupanje iz stražnjih vratiju.
UZROK
Unutarnja ploča vratiju vibrira na donjem dijelu stražnjih vratiju.
POPRAVAK
Skinite unutarnju ploču vratiju. Prerežite samoljepljivu traku na trake od 280 mm. Ugradite trake na donji dio stražnjih vratiju. Postavite unutarnju ploču vratiju.

PROBLEM
Kontrolna lampica zračnih jastuka (SRS) svijetli.
UZROK
Kontrolni modul SRS neispravan.
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako (nisu) nađena(-e) greška(-e): Ugradite modificirani kontrolni modul

PROBLEM
Nepravilan rad motora.
UZROK
Neispravan davač tlaka filtra čestice čađe (DPF).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) ,kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ugradite modificirani davač tlaka filtra čestica čađe (DPF). Ugradite oznaku servisa u prostor za rezervni kotač.

PROBLEM
Motor teško ili uopće ne pali. Blokada upravljača ne radi. Prikazuje se poruka na displeju ‘steering column lock incorrect’. Svijetli kontrolna lampica servo upravljača.
UZROK
Neispravan kontrolni modul blokade stupa upravljača.
POPRAVAK
Ugradite modificirani kontrolni modul blokade stupa upravljača.

PROBLEM
Lupanje iz stražnjeg ovjesa pri vožnji na lošim cestama ili preko ležećih policajaca.
UZROK
Neodgovarajuća izvedba ležaja gornjeg nosača stražnjeg amortizera.
POPRAVAK
Ugradite modificirane ležajeve gornjeg nosača stražnjeg amortizera.

Volkswagen Passat B1 (1973. – 1980.): milijunski uspjeh na krilima rođaka Audi 80

Autor