Volkswagen Tiguan (2007. – 2016.): problemi SUV-a izraslog iz Golfa

Lupanje iz prednjeg dijela vozila pri ubrzanju., problemi s gašenjem, curenje ulja na čepu kartera, pregrijavanje motora zbog neispravnog ventilatora hladnjaka…

Volkswagen Tiguan bio je jedan od rijetkih auta, koji u cijeni višoj od 30.000 eura nije nudio aluminijske naplatke, upravljač obložen kožom i automatsku klimu. Ako se to doplatilo, ionako visoka cijena rasla je na više od 35.000 eura. No to je bila jedina ozbiljna zamjerka offroaderu na temeljima Golfa i potvrda da su u Wolfsburgu itekako cijenili svoj proizvod. Njemački adut u segmentu kompaktnih SUV modela stigao je krajem 2007.,  među posljednjima, a sve je nadoknadio izvrsnom izvedbom. Jest najskuplji, ali je i najbolji u klasi. Zbog toga mu se može oprostiti što se opremu, koja se inače podrazumijeva treba doplatiti.

Dizelska verzija 2.0 TDI sa 140 KS i 320 Nm, koja pokriva 90 posto ponude rabljenih modela, prava je mjera za SUV dugačak 4,4 metra i težak više od 1,7 tona. Ovaj je model jak po činjenici da pruža uvjerljiva performanse na asfaltu i terenu. Postiže 186 km/h, do stotke sprinta u 10,6 sekundi, a može se uspeti uz uspon od 95 posto. Cijena tog kompromisa je prekratak prvi stupanj (koji je bio nužan jer nema reduktora), što pomalo smeta u gradskoj vožnji. To nadoknađuju dobra vozna svojstva, u povišenom autu prvoklasne izrade.Izvedba je naglašeno solidna, a turbodizelaš s ubrizgavanjem PDE (pumpa-brizgaljka) riješio je ‘dječje bolesti’…

SVI MODELI, 2008-09.
PROBLEM
– Lupanje iz prednjeg dijela vozila pri ubrzanju.

UZROK – Cijev klima-uređaja u kontaktu s dijelom karoserije.POPRAVAK – Ugradite gumeni rukavac na cijev klima-uređaja. BENZINSKI MODELI 1.4.PROBLEM – Lupkanje iz motora pri ubrzanju između 1500-2500/min, pri visokoj vanjskoj temperaturi.

UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte kontrolni modul nadograđenim softveromSVI MODELI, OD 2009.PROBLEM – Motor se ne može zaustaviti kad je paljenje isključeno.UZROK – Relej multifunkcionalnog kontrolnog modula 2 neispravan.POPRAVAK – Izmijenite modificirani relej multifunkcionalnog kontrolnog modula 2 u kutiji s osiguračima/ploči s relejima u prostoru motora.SVI MODELI, OD 2009.PROBLEM – Curenje ulja na čepu kartera nakon izmjene motornog ulja.UZROK – Oštećen otvor za ispuštanje na karteru ili navoj na čepu.

POPRAVAK – Ispustite ulje iz motora. Očistite navoje na otvoru za ispuštanje ulja iz kartera motora i čepu. Provjerite je li oštećen otvor za ispuštanje na karteru ili navoj na čepu. Izmijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Zategnite čep kartera.

BENZINSKI MODELI
PROBLEM – Pregrijavanje motora zbog neispravnog ventilatora hladnjaka (ne radi ili slabo radi).UZROK – Neispravan kontrolni modul motora ventilatora hladnjaka.POPRAVAK – Ugradite novi kontrolni modul motora ventilatora hladnjaka.U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...