Peugeot 307 2.0 HDi (2004.) ima turbodizelski motor seri DW 10 DT, s common-rail sustavom prve generacije i najvećim tlakom od 1350 bara, Bosch ili Siemens. Problem je u neravnomjernom tlaku goriva u zajedničkom vodu, odnosno brizgaljkama…
PITANJE ČITATELJA
Peugeot 307 2.0 HDi s 90 KS iz 2004. i sada je na brojčaniku 132.000 km. U početku je sve bilo OK, a odnedavno je počeo jače dimiti, a okretaji u praznom hodu variraju od 800 do 1300 okretaja, a kod naglog dodavanja gasa osjeća se trzanje.
ODGOVOR DOKTORA
Dobro ste napisali ‘…na brojčaniku 132.000 km…’, jer je izglednije da je automobil prešao (puno) više. Takve automobile u pravilu kupuju osobe koje prelaze puno kilometara, a prodaju ih kad se približe veći zahvati te pritom vraćaju kilometražu (to lako može napraviti svaki bolji elektroničar).
Peugeot 307 2.0 HDi (2004.) ima turbodizelski motor serije DW 10 DT, opremljen je common-rail sustavom prve generacije, s najvećim tlakom od 1350 bara, kojeg su isporučivali Bosch i Siemens. Problem je u neravnomjernom tlaku goriva u zajedničkom vodu, odnosno brizgaljkama, što je posljedica nepravilnosti u DRV ventilu (kratica od Druckregelventil) za podešavanje tlaka ili u senzoru tlaka.
U pravilu ih treba izmijeniti, a ponekad se mogu očistiti i osposobiti. Nije isključeno da je došlo do većeg istrošenja motora, pa u prvoj fazi izmjerite tlakove kompresije. Ako na bilo kojem cilindru izmjerite manje od 28 bara, motor će uskoro trebati otvarati.