Peugeot 307 2.0 HDI: ovako možete doliti tekućinu za filtar čađe

Peugeot 307 2.0 HDi iam kvalitetni dizelski motor, a stanje DPF-a i potrošenost aditiva ovisi o dosta čimbenika, tako da se, po potrebi dolijevanje i izmjena može obaviti i ranije…

PITANJE ČITATELJA

Čuo sam da se u današnje dizele ugrađuju dodatni mali spremnici koji sadrže nekakve aditive za bolje sagorijevanje goriva u motoru. Navodno taj spremnik na Peugeotu 307 se nalazi ispod vozačevog sjedala i ima određeni broj kilometara koliko se može sa tim jednim spremnikom prijeći, kad se spremnik isprazni potrebno je zamijeniti filter na auspuhu i ponovno napuniti spremnik da bi se dalje moglo voziti auto. Zanima me dali je to istina, kakvi su to aditivi i filteri koji se moraju zamijeniti, koliko se kilometara može odvoziti sa jednim punjenjem, u koje se to automobile ugrađuje i naravno kolika je cijena te zafrkancije?

ODGOVOR DOKTORA

Za svako vozilo s filterom čađe FAP prema planu održavanja se u servisu se kontrolira razina aditiva u spremniku te se po potrebi dolijeva aditiv, odnosno mijenja se FAP filtar. Za Peugeot 307 2.0 HDi FAP (od 2009.) na 120.000 je predviđena kontrola razine aditiva i dolijevanje, a na 180.000 zamjena FAP filtera – na 180 000 km.

Stanje FAP filtera i potrošenost aditiva ovisi o dosta čimbenika, tako da se, po potrebi dolijevanje i izmjena može obaviti i ranije. To treba raditi isključivo u ovlaštenom servisu, a spremnik sa specijalnom tekućinom nalazi se u sklopu ispušnog sustava. Za Peugeot 407 2.0 HDi aditiv u pakiranju od 3 litre stoji 787 kuna, a tvornički obnovljeni FAP filtar 3888 kuna.

Komentari