DOKTORE POMOZITE

Renault Clio 1.2 16V (2008.) loše radi na minimumu, pogotovo zagrijan

Renault Clio 1.2 16V, stariji, može imati problema s tlakom goriva, odnosno dotrajalom električnom pumpom. Kad se uključi kontakt, tlak treba biti 3,5 bara, a kad motor radi na minimumu, zbog podtlaka u usisnoj grani, 3,2 bara…

PITANJE ČITATELJA

Renault Clio 1.2 16V, 2008., 198.000 km, kupljen kao rabljeni 2018. Loše radi na minimumu, okretaji variraju od 700 do 1200/min, pogotovo kad je motor zagrijan. Ima problema i s paljenjem motora, pogotovo kad je zagrijan. Problemi su se povećali kad su počele vrućine…

ODGOVOR DOKTORA

Budući da motor lošije pali topao nego hladan, najprije treba provjeriti tlak goriva, jer je vjerojatno dotrajala pumpa goriva. Tlak kad se uključi kontakt treba biti 3,5 bara, a kad motor radi na minimumu (zbog podtlaka u usisnoj grani) – 3,2 bara.

Pumpa se ne popravlja, nego mijenja. Istodobno bi trebalo provjeriti brizgalice te ih očistiti na ultrazvučnom uređaju, odnosno izmijeniti oštećene te provjeriti ispravnost lambda sonde. Provjerava se napon, odnosno njegovo osciliranje od 0,2 do 0,9 V i ako je neispravna, treba je izmijeniti.

Sljedeći u nizu mogućih uzroka su senzori temperature i tlaka usisnog zraka i zabrtvljenost usisnog kolektora (možda motor usisava ‘falš’ zrak, pa ne može normalno raditi.

Budući da ste auto kupili rabljeni, moguće je da je auto prešao više, odnosno da je znatnije istrošen. Zbog toga vam savjetujemo i mjerenjem tlakove kompresije, koji trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 9 bara.

Ako to nije slučaj trebat će ozbiljniji zahvat na motoru – servis glave motora i ventila, izmjena klipnih prstenova…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo