Rezervni kotač ne stavljajte u opticaj, uvijek treba ostati u pričuvi, jer bi montažom na auto došlo do rizika zanošenja

Nekada su automobili imali pet jednakih kotača, a jedan je bio rezervni. Danas većina ima tanki rezervni kotač ili zamjenski kit za popravak, ali velik je i broj s ‘punopravnim’ rezervnim kotačem…

Treba li ga stavljati u opticaj, kako bi se ujednačilo trošenje svih guma? Ne, jer ako primjerice nakon 10.000 km montiramo rezervni kotač, sprijeda ili straga, njegovo će prianjanje biti bolje od suprotnoga, što je loše za kočenje, stabilnost i upravljivost.

Ali, preporučljivo je zamijeniti položaj prednjih i stražnjih kotača. Usto će bez trošenja i naprezanja te izloženosti atmosferskim prilikama uvijek biti u optimalnom stanju.

Jedanput mjesečno provjerite tlak zraka u njemu te ga napušite 0,2 bara više od tlaka za puno opterećenje. Još je važnije pri montaži i izmjeni guma otići u kvalitetan gumarski servis.


Komentari

loading...