Mercedes-Benz A160 CDI iz 2002. lošije vuče. gubi snagu pri usporavanju

Mercedes-Benz je poznat po pouzdanim i izdržljivim turbodizelskih motora, ali tu ima i iznimki. Isplati li se prva A-klasa s dizelskim motorom. Ako motor nije zapušten i dotrajao da, ali, detaljni provjerite. Reparatura je skupa…

SIMPTOMI

Mercedes A160 CDI iz 2002. sa 268.000 km lošije vuče i pojačano dimi, a u praznom hodu se gasi. To se dešava i tijekom vožnje, kod usporavanja, češće kad je zagrijan…

DIJAGNOZA

Riječ je o motoru serije OM 668 obujma 1689 ccm, koji se od 1998. proizvodio sa 60 KS (A160 CDI) i 90 KS (A170 CDI), a 2001. je pojačan na 75 i 95 KS. U prilagođenoj izvedbi Centurion 1.7 ugrađivao se u školske zrakoplove Diamond DA40-TDI Star i DA42 Twin Star te Apex Robin 135 CDI Ecoflyer.

Usprkos tomu, nije se pokazao najkvalitetnijim (ispod prosjeka klase) te je 2004. zamijenjen serijom OM 640 sa 1991 ccm. Najprije izmjerite tlakove kompresije, kako biste utvrdili stupanj njegovog istrošenja.

Niti jedan cilindar ne bi smio imati manje od 28 bara i ako to nije u redu, nužan je temeljit popravak, uz skidanje glave motora. Ako jest: provjerite dvije stvari. Prvo brizgaljke, koje možda propuštaju gorivo na brtvi ili povratnom vodu, ili ne ubrizgavaju pravilnu količinu goriva.

Potom, visokotlačnu pumpu goriva common-rail sustava, čija se ispravnost provjerava mjerenjem tlaka goriva u praznom hod (treba biti 300 bara).


Komentari

loading...