Seat Altea 1.9 TDI iz 2008. hladna slabo pali – to je česti znak dotrajalosti motora…

Dizelski motor u pravilu izgubi sposobnost komprimiranja usisnog zraka na jednom ili dva cilindra, te postizanja vršnih temoeratura od najmanje 600 Celzijevih stupnjeva, nužnih da se ubrizgano gorivo samo upali…

SIMPTOMI

Seat Altea 1.9 TDI iz 2008., sa 305.000 km, hladna teško pali i kad upali jako trokira (ne radi ravnomjerno) i nema snage, kao da radi na samo na tri cilindra…

DIJAGNOZA

Izmjerite tlakove kompresije hladnog motora i stanje će biti jasnije. Naime, loše paljenje dizelskog motora, pogotovo ako je kombinirano s nemirnim radom u leru, posljedica je pada tlakova kompresije usisnog zraka.

Tlakovi trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 28 bara (ako je motor u dobrom stanju trebaju biti 30 bara ili viši). Dizelski motor u pravilu izgubi sposobnost komprimiranja usisnog zraka na jednom ili dva cilindra, i postizanja vršnih temperatura od najmanje 600 Celzijevih stupnjeva, nužnih da se ubrizgano gorivo samo upali.

To je posljedica istrošenja cilindara i prstenova, odnosno ventila i sjedišta ventila. S obzirom na godine i kilometre, to je očekivano. Ako utvrdite pad tlaka komprimiranog usisnog zraka u nekom cilindru, skinite brizgaljku i nakapajte nekoliko kapi ulja u cilindar te brizgaljkau vratite na mjesto.

Ako kod ponovnog mjerenja tlak poraste, uzrok je u cilindrima, odnosno prstenovima. Ako tlak zraka u cilindrima ne poraste, uzrok je u ventilima. U oba slučaja treba skidati glavu motora…

Autoportal No. 1

kvalitetom i stručnošću protiv kleptomanije autorstva, lažnih objava, ‘fake’ internetskog prometa i tzv. pratitelja


Komentari

loading...