Problem je vjerojatno u neispravnom termostatu, poznatoj boljki, inače vrlo trajnog i pouzdanog benzinca koncerna Volkswagen, obujma 1595 ccm i snage 101 KS, koji se ugrađivao u Volkswagen Golf, Volkswagen Passat, Audi A3 i Audi A4, Škoda Octavia, Seat Altea…
PITANJE ČITATELJA
Volkswagen Golf 1.6, 101 KS, 2007., 225.000 km, dolaskom prvih vrućina pri većem je opterećenju kazaljka temperature počela je ići u crveno, uz probijanja para kroz čep hladnjaka i ekspanzijsku posudu…
ODGOVOR DOKTORA
Problem je, vjerojatno neispravan termostat, poznata boljka, inače vrlo trajnog i pouzdanog benzinca koncerna Volkswagen, obujma 1595 ccm i snage 101 KS, koji se ugrađivao u Volkswagen Golf, Volkswagen Passat, Audi A3 i Audi A4, Škoda Octavia, Seat Altea…
Konstrukcija mu je jednostavna, s jednim bregastim vratilom i osam ventila, što pojednostavljuje održavanje, ali nije štedljiv. Istodobno treba provjeriti čep ekspanzijske posude, hladnjak (je li začepljen?) i pumpu rashladne tekućine.
Na 120.000 km, u sklopu izmjene zupčastog remena i napinjača, trebalo je izmijeniti i pumpu. Ako nije izmijenjena, to bi mogao biti uzrok.