Volkswagen Golf 1.9 SDI (2002.): motor se gasi i zagrijan teško pali

Prvo treba posumnjati na visokotlačnoj pumpi goriva Bosch EDC (Electronic Diesel Control), odnosno greški u elektroničkom uređaju za podešavanje količine i tlaka goriva (EDC), mehanizmu (Stellwerk), karakterističnoj za Golf 1.9 SDI.

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Golf 1.9 SDI, 2002, 314.000 km, donedavno bez problema, no prije nekoliko mjeseci motor se počeo iznenada gasiti u vožnji, i potom teško pali. Je li problem u gorivu ili u motoru koji se ugrađivao u Golf 1.9 SDI?

ODGOVOR DOKTORA

Problem nije u gorivu, vjerojatno ni u dotrajavanju tog iznimno izdržljivog motora, koji može prijeći i milijun kilometara (pisali smo o tome), jer nema turbopunjača, solidno je konstruiran i kvalitetno izrađen te je sa samo 68 KS iz 1896 ccm malo toplinski i mehanički opterećen.

Prvo treba posumnjati na visokotlačnu pumpu goriva Bosch EDC (Electronic Diesel Control), odnosno grešku u elektroničkom uređaju za podešavanje količine i tlaka goriva (EDC), odnosno mehanizmu (Stellwerk), karakterističnu za takav tip pumpe.

Sami, nažalost, problem ne možete riješiti te trebate otići u specijalizirani servis za dizelske motore. Postoji mogućnost popravka (ovisno o stupnju oštećenja), no, u većini takvih slučajeva, preporučuje se izmjena cijele pumpe.

Najpovoljnije je ugraditi tvornički repariranu pumpu, koja je znatno jeftinija, a slične kvalitete kao nova.


Komentari

loading...