DOKTORE POMOZITE

Volkswagen Golf 1.9 TDI (2008.): dugo vergla, ali ne pali, a kompresija je dobra

Problem kod 1.9 TDI može biti u električnoj instalaciji, odnosno elektropokretaču, koji ne zavrti motor na dovoljnu brzinu vrtnje potrebnu za paljenje

Kod Volkswagenovog turbodizelaša 1.9 TDI potrebna brzina vrtnje za paljenje iznosi 135/min i tada upravljačka elektronika daje signal za ubrizgavanje goriva…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2008., 257.000 km, teško pali kad je hladan. Provjerio sam i sve je u redu s realnim stupnjem kompresije (30 do 32 bara). Prošle sam godine servisirao brizgaljke i čini mi se da nije problem u njima. Što bi mogao biti uzrok?

ODGOVOR DOKTORA

Kad dizelski motor hladan teško pali treba posumnjati na pad tlakova kompresije (propuštanju u cilindrima uslijed istrošenja), zbog čega se ne ostvaruju dovoljno visoke temperature te ne može doći do samozapaljenja goriva, neispravne grijače (ako loše pali na vrlo niskim temperaturama) ili u probleme s ubrizgavanjem.

Kod konkretnog Volkswagenovog turbodizelaša 1.9 TDI problem može biti i u električnoj instalaciji, odnosno elektropokretaču, koji ne zavrti motor na dovoljnu brzinu vrtnje potrebnu za paljenje. To je kod navedenog motora 135/min i tada upravljačka elektronika daje signal za ubrizgavanje goriva.

Problem se može riješiti servisiranjem elektropokretača, odnosno rastavljanjem, čišćenjem četkica i podmazivanjem ležajeva. Može se i reprogramirati računalo na podatak za automatski mjenjač i tada se omogućava paljenje pri 125/min.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo